niels.braspenning

Junior
  • Aantal berichten

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

niels.braspenning's trofeeën

  1. Conclusie is dus dat ik, Grotere bedrijven telefonisch ga benaderen, vanuit een collegiaal standpunt. om ze ervan te overtuigen om het product eens kosteloos uit te proberen Onderzoeken wat de mogelijkheden van free-publicity zijn binnen vakbladen. Eens nagedenken over een storybord, voor een aantal filmpjes. Ken wel wat mensen in de grafisch industrie die hier in zouden kunnen ondersteunen
  2. @Mikky, Filmpje of animatie zou inderdaad kunnen, was ook in eerste instantie het idee om dit op de website pagina te plaatsen. maar is toch een budget kwestie. Door 10x een kastje weg te geven loop ik inderdaad 3400 euro omzet mis, maar de kosten zijn natuurlijk wel een stukje lager. De 340 euro is ook de adviesverkoop prijs. In een animatie is heel duidelijk en eenvoudig te laten zien waar en wanneer deze producten een oplossing bieden
  3. @Electronixs.nl Nou het was ook niet het idee om het blind op te sturen. ik zorg er wel voor dat het bij de juiste persoon terecht komt. Het product is nog niet lang op de markt, en reeds enkele malen ingezet bij mijn huidige werkgever, ik zit regelmatig (in mijn functie) met de accountmanagers om offerte te maken voor klanten. maar ik zet mijn product alleen in als het voor de klant (eindklant) en mijn werkgever echt een voordeel heeft. Zou ik het echt pushen had ik er welicht maar verkocht, maar krijg je ook een beetje de naam om het altijd maar in te willen zetten
  4. Bedankt voor de reacties, @TwaBla, Inderdaad is ontwikkelen mij iets meer op het lijf geschreven als commercie, ieder zijn talent De collegiale insteek kan zeker werken en ook het stuk je veld-testen, ga ik zeker volgende week proberen (dan heb ik vakantie en kan ik 3 weken gas geven). Het gaat er vooral om dat ik door de deur kom en aan tafel zit, dan volgt de rest vanzelf. Het probleem is nu dat men pas bij mijn product uit komt als men tegen een probleem aanloopt en het gebruikt als oplossing. terwijl het product opzich zelf veel potentieel heeft Ik kan binnen de bedrijven die ik bedoel ook wel de juiste afdeling vinden, ze werken namelijk allemaal een beetje op dezelfde manier. er is altijd iemand die verantwoordelijk is voor innovatie en advies (inkoop volgt deze afdeling) zij geven een waarde oordeel over het product en introduceren dit ook binnen de onderneming Goed te horen dat het verhaal voor een non-techneut ook te begrijpen is, het is inderdaad geen consumenten product. Als je een vergaderruimte of een boardroom inricht met audiovisuelle middelen. zoals een projector en audio, en je wilt dat alles automatisch middels een touchpanel bedien wordt, dan kan mijn product gebruik worden in de installatie, de analogie met consument markt zou domotica zijn. Vakbladen heb ik inderdaad over nagedacht, en staat op mijn lijstje. ik vraag (maar dat moet ik even uitzoeken) me af of free publicity mogelijk is. zijn toch voornamelijk betaalde advertenties. maar mischien vind ik een insteek met soort van product introductie.
  5. Bedankt voor je reactie, De invalshoek van bellen en naar aanleiding een product opsturen had ik zelf helaas nog niet bedacht. Wellicht voelt men van daaruit ook een bepaald verplichting om er serieus naar te kijken. En dit ga ik zeker uitvoeren Persoonlijk is het opsturen van producten zeker niet om zo makkelijk mogelijk bij bedrijven binnen te komen. Ik wil de methode toepassen die mij het beste resultaat oplevert. En had zeker het idee dat cold calling een beetje ouderwets is?. De bedrijven waarbij ik cold calling toegepast hebt eindigde een beetje in, "stuur de informatie maar door dan kijken we er wel een keer naar", en dit kwam bij mij over als,van daar hebben weer iemand die iets probeert te verkopen. Vandaar het idee bedrijven kennis te laten maken met het product door het beschikbaar te stellen.
  6. Hoi, Ik lees al geruime tijd mee, maar nu dan tijd voor een vraag Ik "onderneem" naast mijn vaste baan, en ontwikkel,produceer producten voor de audiovisuele installatie branche. Mijn product is al een aantal maal ingezet in orders voor klanten van mijn werkgever,uiteraard in goed overleg. Mijn producten kunnen stand-alone werken of geïntegreerd worden in installaties in combinatie met gerenommeerd merken en naadloos samen werken. De producten zijn goedkoper (gewoon een eerlijke prijs) en persoonlijk vind ik ze slimmer ontworpen. Nu probeer ik dus voet aan de grond te krijgen bij andere audiovisuele installatie bedrijven, omdat ik altijd voor dezelfde werkgever heb gewerkt heb ik geen groot netwerk binnen deze branche. Bij start was mijn idee om middels cold calling bij bedrijven aan tafel te komen. Ik heb een aantal kleine bedrijven telefonisch benadert. en wist vrij zeker dat ik daar de juiste personen aan de lijn had Maar heb niet het gevoel dat dit de juiste weg is. Ik had niet het gevoel dat ik telefonisch de meerwaarde kon overbrengen, die ik erin zie. Nu wil ik een kleine promotie campagne starten, ik wil 10 grote audiovisuele bedrijven een product toe sturen. 10 bedrijven omdat dit financieel te behappen is.En omdat je hiermee in Nederland de grootste audiovisuele bedrijven benader (tussen 10-50 werknemers), in ieder geval de bedrijven die dermate veel installaties uitvoeren waarbij mij product ingezet kan worden, dat het voor mij de investering loont (op de onderbuik dan, geen onderzoek) Ik wil geen voorwaarde aan het product hangen, men hoeft het product niet terug te sturen. ik zal de verkoop waarde vermelden in soort van flyer (340 euro) en tevens soort van pitch. Ik kan via linkedin de juiste personen binnen de bedrijven vinden, zodat het op het juiste buro terecht komt Men kan het product beoordelen, doorverkopen of simpelweg weg gooien. doel is, om op deze wijze een voet tussen de deur te krijgen zodat ik in een gesprek mijn visie en producten kan toelichten De vraag is, heeft dit kans van slagen. ik ben overtuigd van het product en denk dat als men het ontvangt en er aan snuffelt men geïnteresseerd is, of zien jullie andere mogelijkheden? Met vriendelijke groet, Niels Braspenning
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.