michelvanderveen

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

michelvanderveen's trofeeën

  1. Nav mijn klacht en de melding van Chava en reacties daarop, heeft ze vrijdag, na kantoortijd, toch nog zelf telefonisch contact opgenomen. Moet eerlijk zeggen dat de oplossing naar tevredenheid is! Helpt toch zo'n reactie. Hopelijk wordt de mederwerker die ik eerder aan de tel. had aangesproken op zijn gedrag. Case closed!
  2. Hmmm. Dacht met een redelijk bedrijf van doen te hebben. Niks blijkt echter minder waar. Na een opzegging ruim binnen de termijn (via post) toch een nota ontvangen voor een nieuw jaar. Bij reclamatie blijkt de opzegging niet verwerkt te zijn. Beweren glashard dat ik deze niet heb verstuurd. Noemen mij daarmee dus een leugenaar. Daar wordt ik niet blij van (webcare?? ;D) Eerst zelf nog een voorstel te hebben gedaan om dit op te lossen. Wordt niet op ingegaan! Ben helemaal klaar met dit bedrijf dat beweert er voor bedrijven te zijn! Vooral voor hun eigen bedrijf blijkbaar!! Heb niet zoveel zin meer om te betalen... Wat kan ik doen? Hopelijk is Allebedijvenin zo sportief om te reageren. Hopelijk wel wat beleefder als aan de telefoon.....
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.