henriw

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

henriw's trofeeën

  1. Goede keuze, houdt er alleen wel rekening mee dat Movir géén beoordeling passende arbeid kent (en gelukkig maar: mede daarom zijn hun klanten ook zo tevreden over de kwaliteit van schade-afwikkeling: veel minder discussie over het percentage arbeidsongeschiktheid bij beoordeling op het eigen beroep) Inderdaad. Maar de keuze voor passende arbeid was in eerste instantie inderdaad mijn eigen keuze. Hier heeft de adviseur eigenlijk niets over opgemerkt. Maar op basis van dit forum had ik al bepaald dat het veel beter (=veiliger) is om een beroeps AOV te keizen. Dus was al van mening veranderd. De adviseur is overigens geen delta loyd captive. weet dus niet goed waarom hij deze adviseert. wellicht persoonlijke voorkeur. Helaas is het vertrouwen in de adviseur niet echt verbeterd. Ook mede door het ontbreken van adviesen mbt kwaliteit van de producten. Maar goed. gelukkig biedt dit forum vele reviews en informatie.
  2. Dacht wel dat movir hierbij zat, kon de kwaliteit van reaal en amersfoortse minder goed inschatten afgaande op de diverse reacties. Las ook een enkele negatieve review van amersfoortse. Ga in ieder geval movir meenemen. Amersfoortse zit er al bij. Dank je wel voor je reactie.
  3. @ Norbert Bakker Ben zelf ook bezig om met een adviseur een AOV af te sluiten. Ik las ergens in deze thread dat een goede adviseur zich onderscheid door ook de voorwaarden per verzekering te bespreken zodat deze goed aansluiten bij klant wens. Dit advies ontbreekt eigelijk. De adviseur heeft mijn situatie wel goed besproken, maar ik ontvang nu een overzicht van premies van verzekeraars tegen "dezelfde " voorwaarden. Met dezelfde voorwaarden wordt dan bedoeld: Beroep: Adviseur AO-criterium: passende arbeid AO drempel: 25% Verzekerd bedrag: A: € 34.400 B: € 34.400 2% indexering op verzekerd bedrag en 2% index op de uitkering Wachttijd: 30 dagen Maar ik kan niet goed hoogte krijgen van zaken als klanttevredenheid (bij arbeidsongeschiktheid), etc. In zo'n geval helpen dit soort artikelen van de Consumentenbond zeker niet. Nog sterker, die zetten je volledig op verkeerde been. Mijn adviseur raad Delta Loyd aan, maar dit lijkt behoorlijk prijs gedreven. Jij hebt het hier en ook elders in deze thread over twee top verzekeraars en 10 middenmoters. Wie zijn nu de toppers als het gaat om klanttevredenheid en kwaliteit van service in geval je de verzekering echt nodig hebt ?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.