Ga naar inhoud

M.Ruizendaal

Newbee
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Is onderdeel van de klantenservice. Een klant die wil opzeggen wordt overgeheveld naar een minder hevig contract. Zo kan gesuggereerd worden dat die acht dagen opzegtermijn (die bij sommige klanten bekend is) eigenlijk een 'oversluit' termijn is. Het is een terugkerend patroon bij gedupeerden. Typerend is ook dat veel beloften mondeling worden gedaan, maar achteraf blijft er niks over dan een contract met verplichtingen. Heb je een advocaat of verdedig je jezelf? Klopt helemaal zo is het idd gegaan. Ik heb geen advocaat, wel ondertussen aardig wat verweer geleverd door rechtbijstandsbureau dat ik uiteraard meeneem in het geheel.
  2. Ik heb een dagvaarding voor volgende week woensdagochtend
  3. Weer een slachtoffer van BeUP.nl / Proximedia. Al sinds november 2012. Is dus een oude klacht die opnieuw geactiveerd wordt. Klopt ik heb op 9 november contract ondertekend en volgende week woensdag rechtszaak. Zaak is dus nog niet opgelost zoals BeUp schrijft. Ze hebben mij een aanbieding gedaan......ja minder betalen per maand omdat opzeggen niet kon (wat wel had gekund) en dan kiest een ieder eieren voor zijn geld.

Je kan ons ook vinden op LinkedIn:

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.