Ga naar inhoud

jaja65

Newbee
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Half april heb ik online een order gedaan bij een van mijn leveranciers. De helft van de order bleek bij controle in hun magazijn niet verkoopbaar te zijn. Op mijn verzoek is de complete order geannuleerd en zou het volledige bedrag, ik had volgens hun voorwaarden vooruit betaald, gecrediteerd worden. Er is inmiddels vele malen gemaild en gebeld door mij, maar de creditering heeft nog niet plaatsgevonden. Bij elk contact dat door hun beantwoord wordt, wordt toegezegd dat het meteen geregeld gaat worden. Echter, de afgelopen 2 weken worden mijn mails niet meer beantwoord en wordt de telefoon niet meer opgenomen. Ik krijg sterk het idee dat ik genegeerd en afgepoeierd word. Wat kan ik nu doen om de leverancier te bewegen tot creditering?

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.