MarkBM

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

MarkBM's trofeeën

  1. Heren, Bedankt voor het meedenken en de reacties. De zending gaat vandaag de deur uit middels PostNL, via Myparcel. Voorzien van een pro-forma invoice. Wij blijven zelf eigenaar, de fulfillment partner is inderdaad een puur logistieke dienstverlener. De verkoop geschied via onze website welke gekoppeld is met het logistieke systeem van de fulfillment partner. Dank voor de reacties! Mark
  2. Beste, Wij zijn voornemens onze handel uit te breiden naar de US op de volgende manier: Wij maken gebruik van een order fulfillment bedrijf die onze warehousing, packaging, shipping en returns etc verzorgen. Dit houdt dus in dat we geen vestiging in de US hebben maar wel een 'warehouse'. Nu moeten de producten van NL naar US verzonden worden zonder dat er nog een verkoop heeft plaats gevonden (alleen verzending naar warehouse). Nu zijn mijn vragen: - Moet er een commercial of proforma invoice bij de zending gevoegd worden? - Heeft iemand ervaring met order fulfillment in de US - Wat zijn de ervaringen met de diverse verzenders/transporteurs mbt douane afhandeling etc? - Eventuele algemene tips die je te binnen schieten? Alvast bedankt voor de genomen moeite! Mvg, Mark
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.