lein27

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

lein27's trofeeën

  1. Beste higher levellers, Ik heb een webwinkel, welke goed loopt. Het product wat ik verkoop, bied mogelijkheden, ook voor het buitenland. Al vanaf het begin heb ik klanten uit heel Europa, waarvan de meeste uit de Duitsland en België afkomstig zijn. Ik wil mij dan ook internationaler gaan oriënteren. De site is al in het Engels vertaald, een Duitse vertaling is in de maak. Echter ben ik van mening dat als ik mij echt wil richten op een bepaald land, het eigenlijk ook nodig is om vanuit daar te opereren (of op zijn minst in een grensgebied) met in ieder geval 1 medewerker uit het desbetreffende land. Zij kennen de taal en cultuur, kunnen klantenservice leveren in desbetreffende taal, je kunt voordeligere verzendkosten bieden en komt betrouwbaarder. Wat is jullie mening hierover? Zijn er mensen met webshops en vestigingen in het buitenland? Bovenstaand brengt mij op het volgende, waarom niet iemand in bijv. Duitsland de Duitse shop laten runnen? Wij voorzien in alle randvoorwaarden (software, design, afspraken met vervoerders, reclame etc.) en we leveren hen b2b de producten en degene in het buitenland runt het hele concept. Beetje richting franchise ga je dan denk ik? Wat is jullie kijk hierop? Iemand ervaring hiermee?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.