AirpartNL

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

AirpartNL's trofeeën

  1. We willen graag jullie mening over het volgende: Wij zijn Airpart! Wat doen we? We verkopen unieke muurdecoraties die voornamelijk geïnspireerd zijn door vliegvelden en de bewegwijzering die daar hangt. We doen het al heel aardig en hebben al zeer veel (gratis) exposure gekregen. Zo hebben we op veel woonsites en reisblogs gestaan met onze producten. 5 december staan we ook in het KLM magazine "The Flying Dutchman". Allemaal super natuurlijk. Maar we willen onze activiteiten graag uitbreiden omdat we ervan overtuigd zijn dat we een goed concept in handen hebben. Zo zijn we momenteel aan het uitzoeken wat we allemaal moeten regelen om in Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk te starten. Daarnaast denken we er al langer over om in contact proberen te komen met de inkoopafdelingen van de grotere woonwinkels in Nederland. Het idee is dat we een gedeelte van ons assortiment aan gaan bieden aan de inkopers van deze woonwinkels. Dit zou namelijk ons bereik aanzienlijk vergroten en daarmee ook onze naamsbekendheid. Maar omdat wij hier geen enkele ervaring in hebben, weten we simpelweg niet waar we moeten beginnen. Bellen we deze ketens en doen we een verzoek voor een afspraak met de inkopers? Dit zodat we onszelf kunnen presenteren? Of moeten we hierin een hele andere weg bewandelen? Wat vragen deze retailers van je? Uiteraard vragen ze een bepaalde marge per product, maar zijn er nog andere eisen die ze stellen. Wat willen ze allemaal van je weten? Willen ze omzetten zien enz. enz. enz. Zoals aangegeven hebben wij hier geen ervaring in en weten we niet welke weg we moeten bewandelen en hoe we ervoor kunnen zorgen dat we goed beslagen ten ijs komen zodra we een afspraak hebben kunnen maken. Hebben jullie tips voor ons?
  2. Je hebt helemaal gelijk. De vertalingen zijn wel cruciaal. Nu hebben we alleen momenteel een zeer beperkt budget en zijn we aan het kijken hoe we zo goedkoop mogelijk onze teksten kunnen laten vertalen. Daarnaast zijn ook de regelgevingen in bijvoorbeeld Duitsland weer heel anders. Je juridische teksten moeten 100% kloppend zijn conform het Duist recht. We hebben dus nog wat te doen!
  3. Nou we hebben wel enige tijd geleden een dreigende brief ontvangen van het bureau dat alle bewegwijzering voor Schiphol ooit heeft ontworpen. Na heel wat advocaat uren hebben we een paar icoontjes aan moeten passen. Overigens waren wij wel rechtmatig bezig. Een stijl is immers niet auteursrechtelijk beschermd. Maar omdat we snel verder wilden hebben we de kleine aanpassingen gedaan en daarmee was de kous af!
  4. Omschrijving van je concept: Wij zijn een nieuwe webshop (www.airpart.nl) die zich specialiseert in unieke muurdecoraties die tevens gepersonaliseerd kunnen worden. Het overgrote deel van onze ontwerpen is nog nergens ter wereld te vinden (en dat willen we ook zo houden). De ontwerpen zijn ook beschermd. Nu zijn we heel benieuwd wat jullie van de webshop vinden en van het concept uiteraard. De webshop is nu opgebouwd in SEOshop. Dit omdat het voor ons kostenbesparend is en makkelijk werkt. In de toekomst willen we wel een custos webshop waarbij proefdrukken en dergelijke dirct zichtbaar zijn voor de klant. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: We hebben onze webshop enkele weken geleden opgericht en live gebracht. Daarop hebben we al veel free publicity gekregen. Nu zijn we aan het kijken hoe we ons proces kunnen verbeteren en ons marktgebied kunnen vergroten. De wens is om ook in Belgie, Frankrijk, Spanje, Engeland en Duitsland te gaan verkopen. Daarbij willen we ook snel een grote naamsbekendheid in Nederland realiseren. We leggen contacten met grote reisorganisaties en interieurbedrijven. Zo staan we bijvoorbeeld in december in de uitgave van "Flying Dutchman" van de KLM (free publicity). We zijn door hen zelf benaderd en dit zal een mooie exposure zijn voor ons! Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Mensen unieke en custos made muurdecoraties bieden Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Wij bieden unieke, te personaliseren, muurdecoraties aan. We hebben het overgrote deel van onze ontwerpen nog nergens ter wereld gezien en zijn daarmee dan ook uniek! Wat voor feedback hoop je te krijgen: Ben heel benieuwd wat jullie van onze webshop vinden. We zijn een bedrijf dat unieke muurdecoraties ontwerp en produceert. Onze webshop in nu opgemaakt in SEOshop. Dit omdat het kostendekkend is en makkelijk is voor starters als wij. In de toekomst willen we onze webshop wel verder gaan automatiseren. Bijvoorbeeld dat de bezoekers direct een proefdruk te zien krijgen van het gepersonaliseerde deel. Momenteel zijn we ook druk bezig om onze webshop te vertalen naar het Engels. We willen namelijk ons werkgebied gaan uitbreiden naar Engeland, Frankrijk, Spanje, Belgie en Duitsland. Nu zijn we hier wel onervaren in. Iemand misschien tips voor ons? Is het nodig om alles ook ter vertalen naar Frans, Spaans en Duits? Of volstaat een vertaling in het engels voor bezoekers uit Frankrijk, Spanje en Duitsland? Daarbij komt de uitdaging om bekendheid te krijgen in het buitenland. Hoe kunnen we dit volgens jullie het beste aanpakken?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.