Stoffeerder

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Geslacht
    Male

Stoffeerder's trofeeën

  1. Het betreffende bedrijf zou voor mij een nette website gaan verzorgen. Ik heb zo'n 6 maanden geleden voor de eerste keer een aantal foto's verstuurd. Deze zijn aangekomen want ook geplaatst op de zeer amateuristische website die nog lang niet klaar is. Hierop heb ik aangegeven dat ik het met een aantal zaken totaal niet eens ben en dat het e.e.a aangepast moest worden. Dit had overigens niet alleen betrekking op de foto's. Gezegd werd dat het in orde zou komen en dat ik alle overige foto's alvast kon mailen naar een bepaald adres. Dit heb ik ook gedaan. Hierna duurde het weer een poosje voordat ik een reactie kreeg. De foto's waren nooit ontvangen en moesten dan maar naar een ander adres gezonden worden. Dit hebben we ook weer netjes gedaan. Omdat we na het sluiten van de overeenkomst al weer een aantal maanden verder waren zonder dat de overeengekomen werkzaamheden naar tevredenheid afgewerkt waren heb ik op een gegeven moment mijn klachten beschreven in een aangetekende brief en inmiddels zijn we zover dat mij verweten wordt te liegen en dat ik waarschijnlijk nooit foto's verstuurd heb. Raar, want er staan er wel een aantal op de onafgewerkte site... Dit bedrijf draait steeds de rollen om en ze zeggen steeds dat de fout bij mij ligt. Men kan niet verder of het duurt zo lang omdat ik verzuim om op tijd gegevens aan te leveren. Totale onzin! Dit is erg frustrerend en daarom wil ik graag nagaan of er een soort van bewijs via We Transfer te krijgen is. Ik gebruik We Transfer wel vaker, maar heb nog nooit een bevestingsMAIL van de verzending gekregen. Zoals gezegd staat er na het verzenden in een venster bij We Transfer dat het voltooid is (dit was ook nu het geval) en dat we een mail ontvangen zodra het e.e.a gedownload is. Deze heb ik nu bij juist dit bedrijf niet ontvangen. Als ik een gewoon bericht verstuur dan kan men wel reageren, dus ga er vanuit dat de opgegeven adressen ook kloppen.
  2. Ik krijg hier inderdaad geen bevestigingsmail van. We transfer geeft alleen aan dat de transfer voltooid is en dat ik een mail krijg zodra de ontvanger het bestand heeft gedownload. Maar dat is nu net het lastige. Ik heb een probleem met een bedrijf dat vol blijft houden dat er geen foto's gestuurd zijn terwijl we dit in ieder geval 3x gedaan hebben. Men heeft na de eerste keer aangegeven dat er niets ontvangen was en heeft mij destijds speciaal een ander mailadres doorgegeven. Persoonlijk verdenk ik dit bedrijf ervan dat het wel aangekomen is, maar simpelweg niet gedownload. En dat is lastig te controleren, vrees ik.
  3. Goedemorgen, Hoe kan ik bewijzen dat ik enkele maanden geleden een bestand via We Transfer verstuurd heb?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.