Het betreffende bedrijf zou voor mij een nette website gaan verzorgen. Ik heb zo'n 6 maanden geleden voor de eerste keer een aantal foto's verstuurd. Deze zijn aangekomen want ook geplaatst op de zeer amateuristische website die nog lang niet klaar is. Hierop heb ik aangegeven dat ik het met een aantal zaken totaal niet eens ben en dat het e.e.a aangepast moest worden. Dit had overigens niet alleen betrekking op de foto's. Gezegd werd dat het in orde zou komen en dat ik alle overige foto's alvast kon mailen naar een bepaald adres. Dit heb ik ook gedaan. Hierna duurde het weer een poosje voordat ik een reactie kreeg. De foto's waren nooit ontvangen en moesten dan maar naar een ander adres gezonden worden. Dit hebben we ook weer netjes gedaan. Omdat we na het sluiten van de overeenkomst al weer een aantal maanden verder waren zonder dat de overeengekomen werkzaamheden naar tevredenheid afgewerkt waren heb ik op een gegeven moment mijn klachten beschreven in een aangetekende brief en inmiddels zijn we zover dat mij verweten wordt te liegen en dat ik waarschijnlijk nooit foto's verstuurd heb. Raar, want er staan er wel een aantal op de onafgewerkte site... Dit bedrijf draait steeds de rollen om en ze zeggen steeds dat de fout bij mij ligt. Men kan niet verder of het duurt zo lang omdat ik verzuim om op tijd gegevens aan te leveren. Totale onzin! Dit is erg frustrerend en daarom wil ik graag nagaan of er een soort van bewijs via We Transfer te krijgen is. Ik gebruik We Transfer wel vaker, maar heb nog nooit een bevestingsMAIL van de verzending gekregen. Zoals gezegd staat er na het verzenden in een venster bij We Transfer dat het voltooid is (dit was ook nu het geval) en dat we een mail ontvangen zodra het e.e.a gedownload is. Deze heb ik nu bij juist dit bedrijf niet ontvangen. Als ik een gewoon bericht verstuur dan kan men wel reageren, dus ga er vanuit dat de opgegeven adressen ook kloppen.