Jump to content

Jmlok7

Junior
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

Company info

  • Location
    Ter Aar
  1. Omschrijving van je concept: Beste forumleden, In februari heb ik al eens gevraagd wat jullie van onze website vonden en heb toen het één en ander kunnen aanpassen en verder ontwikkelen. Nu zijn we zover dat we volledig operationeel zijn (niet technisch, maar qua bezetting/tijd) en wil ik jullie vragen om nogmaals te kijken naar wat jullie er van vinden. Is het duidelijk, goed leesbaar, informatief genoeg etc? Het onderwerp (en dus ook onze dienstverlening) is voor velen sowieso een grijs gebied, maar ik hoop dat jullie er toch wijs uit worden en duidelijk wordt wat wij bieden. Ik hoor het graag! Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Wij hebben zelf de inhoud verzorgd en de vormgeving bedacht. We zijn echter wel beperkt tot een bepaald format. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Wij willen ondernemers helpen aan de beste (mix van) betaalmethoden, de scherpste contracten, goede voorwaarden, de juiste partijen en de laagste kosten. Wij zijn onafhankelijk en de eerste partij die dit kan bieden. Het is nog even wennen voor ondernemend Nederland, zeker omdat het überhaupt al onbekend terrein is voor hen. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Het concept is afkomstig vanuit de VS, maar bestaat nog niet in Nederland. In de VS is het trouwens ook weer verkocht en dus van de markt af. In Nederland zijn momenteel alleen specialistische payment-experts in te huren voor large corporate ondernemingen, op projectbasis. Wij bieden het dus voor elk type bedrijf aan, hoe klein ook, zodat ook zij kunnen profiteren van specialistische kennis. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Ik hoop feedback te krijgen op de duidelijkheid van de boodschap, de leesbaarheid, de indeling van de site, de informatievoorziening en de mate waarin lezers geïnteresseerd raken naar aanleiding van de website.
  2. Nee, enlink.ru en ertelecom.ru komen ze vandaan. Maar wel 1 gebruiker steeds, vaag dus. Ben nu aan het uitvogelen hoe ik deze eruit filter bij Google Analytics. Op domeinnaam wil het nog niet lukken of gaat er wat tijd overheen?
  3. Wij hebben dagelijks bezoek uit Rusland. Allemaal bouncers. Is dat dan ook van dezelfde heren?
  4. Zo uit het blote hoofd even meegedacht, denk ik dan direct aan een LEGO speciaalzaak die in- en verkoopt, zodat oude modellen weer te koop komen voor mede-LEGO-freaks. Een soort comicbook-store zoals je die in de US of A hebt, maar dan voor LEGO. Ik zie daar wel wat in. Wordt to-go-winkel nummer 1 in de Benelux vwb LEGO!
  5. Ja en deze webshop voorziet in de behoefte van geëmigreerde NL'ers om tóch NL'se producten te kunnen bestellen. Appie bezorgt ze niet in ieder geval ;) Maar zoals gezegd zijn er meerdere in deze visvijver, dus zorg dat je opvalt. Succes!
  6. Dag Benm, handige truc, maar weigeren zij überhaupt inschrijvingen dan?
  7. Waarvoor dank. Beetje positieve feedback zorgt vast voor meer motivatie. ;) En dat heet Hello Fresh dacht ik. Ook een simpel, wat mij betreft onnodig gat in de markt, die wel bezet wordt én klanten heeft. Want tja, je kunt toch zelf googlen en naar de supermarkt gaan?
  8. Nou nou, als je daar al bij afhaakt. Wat een negativiteit en wantrouwen hier zeg. ;) 'Een kniesoor die daar op let' is het spreekwoord toch?! De herkomst van het product zegt wmb niet alles over de plaats in het Nederlandse food-landschap. Sinterklaas is toch ook een Nederlandse traditie? Ik vind de producten dus wel degelijk typisch Hollands, ondanks de mogelijk afwijkende herkomst. Verder vind ik het concept een goede, mits je goed gevonden kan worden tussen de vele andere webshops met vergelijkbaar concept. De 24/7 bereikbaarheid vind ik helemaal niet gek en wellicht zelfs haalbaar, afhankelijk van hoe jij als persoon bent. Ik ben in ieder geval niet wakker te bellen haha. Zolang je je niet duidelijk profileert als eenmansbedrijf, zal dit geen vertrouwen schaden. De levering kun je vrij simpel oppakken tegenwoordig. Met nette verpakking doet een PostNL, DHL of UPS niet af aan de kwaliteit iig.
  9. Inderdaad. Daarnaast begrijp ik niet zo goed waarom de KvK iemand zou weerhouden van het starten van een ondernemer, zelfs niet wanneer het slechts een kleine hobby is.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept