Annedien,
heerlijk scherpe reactie!
Zag dat je een relatie hebt met de wereld van de cultuur, dat maakt reageren makkelijker.
Ik ben inderdaad a-typisch en meer van de visie en vorm [misschien is het wel een pre om eerlijk toe te geven waar je niet goed in bent, i.p.v. te doen alsof]
Ik zal wat reverenties geven want dat werkt het beste (als het echt zo interessant is als jij zegt...) als ondersteunend bewijs
Mijn concept is de echte "game changer" [Marnix Tellings - Creative Director Universal media] in de creatieve wereld en is net zo global als dat van Lumas en Yellowkorner [dit zijn handelshuizen -promotie van 150 kunstenaars ww- en niet van belang voor opkomend talent uit de kunstwereld]
Ik zie meer iets in: Democratic Art : representing or appealing to or adapted for the inspiration of the people at large, en dat dan in een koker, ready to take away. Of zoals iemand zei: ' the brand of the arts' [Marcel Groen - Brand coach]
Het winkel model (experience, showroom and store in one) is uitgedacht en zij draagt de naam: The Basic Art Movement (BAM).
' a great and innovative concept with a strong international flavor '. MWM Groenewegen (international business and finance)
Er is zogezegd al uitgebreid over gedacht, gepraat en geschreven. De potentie van dit concept dwingt mij er voor te zorgen, dat als je het gaat doen, je het wel in één keer goed doet.
Dus het broeden is niet echt meer nodig, maar krachtige connecties wel.
Groet
Mark
p.s. Ik hoop dat je hier nog even op terug komt.
Het broeden is niet nodig, ik denk dat ik het concept goed heb uitgewerkt