Babsje

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Babsje's trofeeën

  1. Ik zal het zo duidelijk mogelijk uitleggen. Ik heb een aantal artikelen in winkels gekocht van mijn privérekening die ik door wil verkopen in mijn webshop. Ik weet dat ik daar geen btw mag terugvragen. Maar het gaat mij er om hoe ik deze kosten inboek. Tel ik de bonnetjes op en meld ik het bedrag als kosten of moet ik ze apart inboeken als inkopen? Ik heb nu een excel sheet waar ik het nu als inkopen heb ingevuld en aangezien ik nog niets gestort heb op mijn zakelijke rekening sta ik volgens mijn excel sheet in de min . Of laat ik de kosten/inkopen weg, en boek ik de artikelen bij verkoop in?
  2. Ik heb behoorlijk lopen zoeken op dit forum maar kan niet het juiste antwoord vinden, hopelijk willen jullie mij op weg helpen. Ik ben net begonnen met mijn webshop, deze week krijg ik mijn kvknummer en zal ik ook aagemeld worden bij de belastingdienst. Nu heb ik in de afgelopen 2 weken (als particulier) een aantal artikelen gekocht voor mijn webshop. Moet ik deze inkopen ook vermelden in mijn administratie of alleen wat ik verkocht heb. Ik heb voor de duidelijkheid nog niets verkocht.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.