MartijnSchouten

Junior
  • Aantal berichten

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    Martijn

Bedrijfsinfo

  • Branche
    Toerisme
  • Branche 2
    Financiering & bankwezen
  • Branche 3
    30

MartijnSchouten's trofeeën

  1. Hans, Ik ben er van overtuigd dat je niet zozeer zelf bekwaam moet zijn in wat je traint, het gaat om de manier van aanbieden, dat maakt je een goede trainer. Tevens vind ik mezelf wel bekwaam als verkoper, ik heb er alleen enigszins moeite mee om voor mijzelf mijn doelgroep te bereiken/vinden. Bedankt voor je inhoudelijke feedback, hier kan ik wat mee :)
  2. Als je even terugleest zie je dat ik letterlijk dit heb gezegd: "het komt op mij (en waarschijnlijk ook op de rest die het leest) over als negatief, zonder de intentie mij vooruit te helpen." Zoals je ziet zeg ik niet dat het met die intentie is gegeven, ik zeg hoe het op mij overkomt. Daarnaast zei ik "waarschijnlijk" ook op de rest, en ook hier betreft het weer hoe het "overkomt", niet wat je intentie was aangezien ik die inderdaad niet voor je kan bepalen. Ik probeer niet de hele discussie in zijn algemeen te laten varen, alleen deze discussie tussen jou en mij. Ik heb nog nooit feedback ontvangen noch gegeven wat bestond uit één woord, in dit geval "bijzonder". Simpelweg omdat het A) te breed interpreteerbaar is, men kan uit één woord geen concrete feedback halen en B) er, zoals zojuist bewezen, miscommunicaties over ontstaan. Ik leg niemand woorden in de mond, dat is wat jij er van maakt. En wie brand ik volgens jou af dan? Tevens heb ik reflectievragen voor jou: hoe zouden jouw klanten/deelnemers reageren als jij ze op dezelfde manier feedback geeft zoals je dat bij mij doet? Wat zou dat met de leermotivatie van je deelnemers doen? Hoe krijg je zelf het liefst feedback? En, leer je je deelnemers op dezelfde manier feedback te geven zoals jij dat doet? _______ onnodige full quote verwijderd ivm leesbaarheid
  3. In mijn ogen stuur je aan op zelfreflectie. Het mag dan misschien jouw oprechte en inhoudelijke reactie zijn, het komt op mij (en waarschijnlijk ook op de rest die het leest) over als negatief, zonder de intentie mij vooruit te helpen. Ik geloof dat de essentie van feedback geven "het verder helpen van de ander" is, dat element krijg ik uit jouw reactie helaas niet gehaald. Maar goed, laten we onze discussie maar varen voordat het een gebed zonder einde wordt. ____________ onnodige full quote verwijderd ivm leesbaarheid
  4. Hoi Elly, Dankjewel voor je reactie! Ik heb de link met 55 ideeën meteen even bekeken, dankjewel daarvoor! Ik zal inderdaad mijn ervaringen verwerken op mijn website, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb..! Ik ben recentelijk begonnen met het onderhouden van een facebookpagina, daar plaats ik inderdaad tips en korte adviezen. Wat betreft mijn bedrijfsnaam en Google, ik ben hiervan op de hoogte en mee bezig. Wellicht dat ik binnenkort beter vindbaar ben ;). Bedankt voor al je inhoudelijke tips, ik waardeer ze zeer!
  5. Bedankt voor je reactie, Richard! Ik heb er inderdaad al eens over nagedacht om eventueel een reclame- of marketingbureau in te schakelen, wellicht dat ik hier in de toekomst iets mee ga doen. Ik timmer momenteel hard aan de weg om mezelf te promoten en te bewijzen. Ik ben sinds kort actief op verschillende forums en social media. Ik probeer zoveel mogelijk netwerkbijeenkomsten actief bij te wonen en mijn CV langzaam uit te breiden. Het bloggen en geven van presentaties heb ik nog nooit eerder gehoord, ik ben eigenlijk wel benieuwd geworden nu! Hartelijk dank voor je inbreng, ik ga kijken wat ik er mee kan!
  6. Dankjewel, Hans. Ik heb enigszins moeite met het bereiken van mijn doelgroep, hiermee bedoel ik niet zozeer het contact ermee. Iedereen heeft zijn sterke en zwakke kanten, mijn sterkste punt ligt niet in het "vinden" maar meer in het "binden" van klanten. Ik vroeg om advies en tips, niet om (in mijn ogen) bijdehante opmerkingen zonder inhoud. Zoals je uit mijn reactie op zult merken: hier kan ik niks mee.
  7. Omschrijving van je concept: Sinds eind december 2015 heb ik me officieel in laten schrijven bij de KvK. Via mijn bedrijf bied ik op maat gemaakte leeroplossingen in de vorm van trainingen en workshops aan. Daarnaast ontwerp en ontwikkel ik leerarrangementen en inwerkprogramma's en geef ik advies. De kernonderwerpen van alle bovenstaande activiteiten zijn Klantvriendelijkheid, Klantgerichtheid, Communicatie, Leiderschap, Verkoop en Teambuilding. -> De nadruk ligt zoals je ziet op het contact met mensen Met mijn bedrijf richt ik me voornamelijk op de kleinere bedrijven (zoals winkeliers), bedrijven waar het opleiden/bijscholen van medewerkers helaas (te) weinig gebeurt. Neem als voorbeeld een training of workshop Klantcontact voor medewerkers in een winkel (de "visitekaartjes" van het bedrijf). Ik ben tevens HBO-student (afstudeerjaar) in de richting van Opleidingskunde. Ik kom uit een ondernemersfamilie en heb op het gebied van ondernemen een enorme ambitie. Ik heb een sterke interesse in contact met mensen en weet bijna altijd iedereen te motiveren. Ik heb tijdens stages verschillende trainingen gegeven bij uiteenlopende bedrijven en doelgroepen: van een teambuildingsdag voor een twintigtal managers van een bekende bank tot een klantvriendelijk- en gerichtheidstraining voor een lokaal sportcentrum. Alle trainingen die ik gegeven heb zijn door mijzelf ontworpen en didactisch vormgegeven. Met dit bericht hoop ik van jullie te horen wat jullie hiervan vinden en of jullie hier brood in zien. Daarnaast ben ik erg benieuwd of jullie mijn bedrijf in zouden schakelen bij een relevant vraagstuk. (mening gevraagd) Tips over het bereiken van mijn doelgroep zijn van harte welkom! Hier blijf ik namelijk een beetje op hangen. Ik hoop dat ik dit forum nu op de juiste manier gebruik, ik ben sinds kort lid van higherlevel en momenteel vooral bezig met uitvogelen hoe alles werkt :). Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Martijn Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Ik heb mezelf ingeschreven bij de KvK. Onlangs zelf een website ontworpen en gelanceerd en visitekaartjes laten drukken. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Ik wil leren ook mogelijk maken voor werknemers van kleinere bedrijven zodat zij zowel als persoon (individueel doel) en als medewerker (bedrijfsdoel) groeien en verbeteren. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: De meeste bedrijven in dezelfde branche richten zich op "grotere" bedrijven waar jaarlijks een bepaald budget voor opleiden wordt uitgetrokken. Mijn concept richt zich juist op de kleinere bedrijven met een kleiner personeelsbestand. Daarnaast worden normaliter behoorlijke prijzen gehanteerd voor bedrijfsmatige opleidingen. In de rol van starter en student wijken mijn prijzen ver af van het gemiddelde (in positieve zin). Wat voor feedback hoop je te krijgen: Ik hoop van jullie te vernemen: - hoe jullie tegen dit concept aankijken; - of je er brood in ziet; - algemene tips, adviezen en/of feedback; - tips over hoe ik in contact met mijn doelgroep kan komen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.