Jump to content

MamboJambo

Junior
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. SIDN adviseert Hostnet hierover te melden, omdat het digitale stokje kennelijk toch daar ligt.
  2. Pronet Media website is nog wel uit de lucht. De RBG site wordt volgens digwebinterface.com nu gehost door Cloudflare Een REGIObedrijvengids.NL die internationaal wordt gehost. Tja.. Misschien ook daar allemaal even een berichtje naar toe, zodat ze weten waarmee ze te maken hebben?!
  3. Na 1 juli 2016 (wetswijziging acquisitiefraude) ligt de bewijslast bij de verkopende partij. RBG zal dus moeten aantonen dat het er wel stond lijkt me.
  4. Het zal niet veel opleveren misschien, want van een kale kip kun je niet plukken, maar is het feit dat de site uit de lucht is -en er dus niet(s) wordt geleverd- geen extra reden voor de weinigen die wel hebben betaald, alsnog te proberen hun geld terug te vorderen?!
  5. Dank allen! Speciaal woord van dank aan TwaBla, die mij zowel op dit forum als achter de schermen heeft bijgestaan met raad en daad. Mooi dat dit kan hier op HL!
  6. Exact hetzelfde gedaan en -waarschijnlijk- door dezelfde vriendelijke man te woord gestaan. :-) Inderdaad aan te raden om dit te doen, denk ik, zodat ook SNS de rekening blokt.
  7. Lijkt mij ook. Is het niet vreemd dat in deze zaak iedereen gelijk actie onderneemt (politie, ING-bank, dit forum, ondernemers zelf, klacht.nl enz.) maar Fraudehelpdesk ondanks de reclameringen tegen RBG nog geen specifiek item hieraan heeft gewijd?
  8. Ook hier herinnering ontvangen met hetzelfde factuurnummer, maar met een ander BTW- en een ander bankrekeningnummer.
  9. Sterker nog, (bijna) iedereen die navroeg of opperde of er goed gelezen was, heeft bij gedragen aan de argumenten en informatie voorziening om deze fraudeurs omver te kegelen. Dat kan ik -zelf ook factuur ontvangen- volledig beamen. De krachten worden hier gebundeld tegen deze oplichting, waarvoor hulde!
  10. Daar twijfelt niemand hier (meer) aan. Wanneer je je browsegeschiedenis nog hebt, kun je daar wellicht zien wat de eerste pagina op regiobedrijvengids.nl was vanuit de mail. Zo heb ik mijn route kunnen terughalen.
  11. Tip! Lees dit topic even vanaf het begin. Veel ins/outs worden belicht. Op basis daarvan kun je dan beslissen wat je wel/niet gaat doen.
  12. De genoemde data van de ontvangen factuur op klacht.nl en in dit topic liggen echter allemaal zo rond dezelfde periode. Zijn er mensen die later dan half november nog een factuur hebben ontvangen?
  13. TwaBla heeft zich vanaf het begin van dit topic zeer ingezet voor de gedupeerden, waarvoor dank! Voor mij is hij in deze dan ook Reus! in plaats van Kneus. #datwildeikevengezegdhebben
  14. Nu proberen te laten opzeggen voor het te betalen basisabonnement is naar mijn idee een handigheidje. Als je nu opzegt, geef je aan dat er wel een overeenkomst is. Tip!: Lees dit gehele topic hier nog eens na. Ik heb in ieder geval voldoende redenen gevonden om de factuur beargumenteerd en onderbouwd te retourneren.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept