Shanice & Guanita

Junior
  • Aantal berichten

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    Met ons willen sparren met alles wat te maken heeft met het goed vindbaar zijn binnen Google of ondernemerschap in het algemeen. Innovatieve ideeën testen en uiteindelijke resultaten samen delen.
  • Mijn mening over innovatie
    Innovatie is noodzakelijk wanneer je in een concurrerende markt opereert. Door te investeren in innovatie kan je ervoor zorgen dat je altijd 1 stap voorloopt op de conccurent.
  • Mijn mening over ondernemerschap
    Ondernemerschap is een manier van leven. Een ondernemer wint of leert. Verliezen bestaat niet. De meest succesvolle ondernemers hebben in de meeste gevallen ook de meeste fouten gemaakt. Het gaat er om dat je incasseringsvermogen hebt en jezelf niet bij het minste of geringste het veld uit laat slaan. In jezelf en in je bedrijf geloven en met grote of kleine stappen recht op je doel afgaan.

Shanice & Guanita's trofeeën

  1. Beste ondernemers, Iemand ervaring van https://merchant.wish.com? We kregen deze mail vanmorgen: Hi team van Sams Hairextensions.nl, Jullie website en de beautyproducten die jullie verkopen zien er heel goed uit! Daarom wil ik jullie graag uitnodigen om jullie producten via Wish's mobile retail platform aan te bieden aan meer dan 300 miljoen shoppers. Wish is een e-commerce marktplaats die verkooprates verhoogt zonder aanmeldings- of lidmaatschapskosten te vragen. Wat wij jullie bieden: Exposure van jullie producten bij Wish’s 150+ miljoen Europese shoppers > 7.000.000 daily active users wereldwijd en dit aantal neemt alleen maar toe 250.000+ nieuwe gebruikers per dag Totale autonomie bij het managen van jullie account Jullie zouden één van de eerste aanbieders van beautyproducten in Europa kunnen zijn en die doen het ontzettend goed op Wish. Graag kom ik met jullie in contact om te bespreken hoe we zouden kunnen samenwerken en hoe wij jullie kunnen helpen bij het bereiken van nieuwe klanten! Ik hoor graag van jullie. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Adriaan Klinkt prima eerlijk gezegd maar goed. Ben altijd wat voorzichtig voor nieuwe en nog onbekende partijen. Groetjes Shanice
  2. Beste, Webwinkelkeur hebben we wel naar gekeken. Bleek dat we nog een tal van zaken moesten instellen alvorens we gebruik konden maken van dit systeem. Het is dus geen plug en play er komt toch wel meer bij kijken.
  3. Hallo Allemaal, Fijn om te lezen dat er meerdere ondernemers zijn die er precies hetzelfde overdenken als dat wij doen. Alleen ik had liever een aantal suggesties gezien over wat nu te doen. Wat zouden jullie doen. Iemand een oplossing? We zijn nu Subpagina's aan het maken met keywords zoals review en beoordelingen Samshairextensions. Bedoeling dat deze straks hoger gaan ranken op pagina 1. Dit vind ik niet ideaal eerlijk gezegd. Alvast bedankt.
  4. Beste ondernemers en mede webwinkeliers, Vrijwel iedere webwinkelier heeft wel eens overwogen om een review systeem op zijn of haar website te laten zetten. Wanneer je gaat oriënteren in Nederland op dit gebied dan is de kans groot dat je inderdaad bij een Trustpilot of Kiyoh beland. Uiteindelijk hebben we voor Kiyoh gekozen. We maken nu geruime tijd met veel plezier gebruik van dit vriendelijke systeem. Ook op het webwinkelforum word slecht gesproken over Trustpilot en dit in combinatie met de hoge prijzen heeft ervoor gezorgd dat we bewust NIET voor het systeem van trustpilot hebben gekozen. En ja zo hoort het ook. Je moet toch vrij zijn om te kunnen kiezen? ::)Nou niets is minder waar. Een aantal weken geleden kregen we opeens een melding van een zogenaamde slechte review :'(Om heel eerlijk te zijn. Natuurlijk krijgen we wel eens een slechte beoordeling en dit vinden we helemaal niet erg. Kiyoh bied de ondernemer de mogelijkheid om met de betreffende klant in gesprek te gaan en om zo samen tot een oplossing te komen. De ondernemer kan reageren op de review zowel privé als in het openbaar. Doe je niks dan word de negatieve recensie alsnog geplaatst binnen 3 weken. Op deze manier is het ons meerdere keren gelukt om een bepaald probleem op te lossen zodat de klant zijn of haar beoordeling kon aanpassen. Het is ook wel zo geweest dat bepaalde klanten gewoon niet voor rede vatbaar zijn. Het komt ook voor dat men helemaal nooit iets besteld heeft bij ons. In dit geval verwijderd Kiyoh de review netjes voor ons. Oké nu begint het horror verhaal ???. Nogmaals een aantal weken geleden ontvingen we een melding van een slechte beoordeling. Deze was niet op kiyoh geplaatst maar op Trustpilot. Ik Googelen en ja hoor een profiel van Samshairextensions aangemaakt contact gegevens website alles stond erbij vermeld. Ik heb direct contact opgenomen met trustpilot om te vragen hoe dit nu precies in elkaar zat. Ik geloofde mijn oren niet. Ik bedoel je probeert beleefd het verhaal uit te leggen zoals: We hebben al een goed review systeem hier hebben we geen behoefte aan plus we kennen deze slecht Nederlands sprekende klant niet eens. (zie bestand bijlage screenshot). De medewerker van Trustpilot hoorde mijn verhaal aan en zodra ik uitgesproken was probeerde hij meteen het systeem aan mij te verkopen. :-\ Sorry maar hoe langer dit gesprek duurde hoe meer moeite ik had om netjes te blijven. Het leek wel een robot niet voor rede vatbaar en hij kwam met feiten die niet waar waren zoals: De link van trustpilot zal altijd boven die van Kiyoh staan. Waarop ik aangaf dat kiyoh op nummer 1 stond en zij op nummer 2 als je zoekt in combinatie met onze webwinkel naam. Ook al staan ze tweede ik ergerde mij hier enorm aan. Zelfs toen ik de medewerker wees op zijn eigen leugens en of onwaarheden schrikte hij er niet van terug. Het gesprek is toen beëindigd zonder een goede uitkomst. In de weken erna kregen we (waarschijnlijk van dezelfde klant meer slechte reacties op ons zogenaamde trustpilot platform). Het kan toeval zijn maar we kregen daadwerkelijk 30% minder bestellingen dan voorheen. Ik kan me dit wel voorstellen. Dat je als klant eerst even oriënteert en zoekopdrachten in combinatie met de betreffende webwinkel invoert. Zoektermen zoals ervaringen en revieuws-beoordelingen en de webshop naam. Ik merk het bij mezelf dat ik niet of nauwelijks geïnteresseerd ben in de positieve ervaringen maar juist naar de minder positieve ervaringen. Dit heeft mij zo wanhopig gemaakt dat ik uiteindelijk zelf Trustpilot weer heb opgebeld om te vragen hoe duur dit vervelende systeem zou zijn. Er werd me verteld dat ik het beste een soort van plug-in kon inbouwen op onze site en hierdoor zou ook onze vindbaarheid aanzienlijk verbeteren. Nou ben ik niet helemaal achterlijk als het gaat om Seo. De link van Kiyoh heeft voor ons een mooie do-follow Seo waarde. De link van trustpilot is no-follow. (dit check ik met monitorbacklinks Met andere woorden we zouden alleen maar juice en waarde weggegeven aan de widget van trustpilot en niks terug krijgen. Dat stond me echt niet aan dus het sales gesprek begon al helemaal verkeerd. Van Trustpilot mochten we de gratis versie gebruiken want de betaalde versie vonden we te duur. Gelukkig ben ik niet akkoord gegaan ondanks mijn wanhoop. Wat kunnen we het beste doen? Wat zouden jullie in ons geval doen. Ik zie dat sommige concullega zelf subpagina s hebben aangemaakt met de naam beoordelingen en reviews en dan de betreffende bedrijfsnaam. Niet de beste manier natuurlijk maar die 1 of 2 links staan wel op pagina 1. En als die op pagina 1 staan dan is er geen ruimte meer voor duistere systemen zoals die van trustpilot. Je houdt meer de regie in eigen hand. Ik heb hier een naar gevoel van en vind het zo oneerlijk dat we nu gedwongen een systeem af moeten nemen welke we helemaal niet willen. Kijk we willen best wel het gesprek aan gaan of proberen te achterhalen of dit nu wel of niet echte klanten van ons zijn. Maar dit hebben we al een keer meegemaakt bij onze eigen systemen. De systemen waar we zelf voor hebben gekozen. Het gaat ons nu onnodig veel bestellingen en tijd en energie kosten om ook dit systeem weer op te nemen dat willen we gewoon niet.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.