Jump to content

NachtwinkelHVS

Junior
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. NL is normaal alleen doorlinken naar de com maar voor de gelegenheid hier even de site beschikbaar gemaakt. Ja de info is nog niet allemaal up-to-date omdat de details nog bijgewerkt worden in loop van de week, oa. openingstijdens, inhoud webshop enz.
  2. Nu iemand gekozen die het design voor mij gaat doen. Het design is nog niet helemaal af en aantal functies moeten nog geconfigureerd worden maar ik ben benieuwd naar jullie input / feedback. Op dit moment is de nieuwe site te benaderen via mijn .NL domein nachtwinkelhellevoetsluis.nl Ik hoop wederom op feedback waar ik samen met de ontwikkelaar mee aan de slag kan. Alvast bedankt voor jullie tijd. Groeten, Roland [Mod edit: niet-werkende link gecorrigeerd ]
  3. Eens, echter tot feedback van dit forum kreeg ik maar weinig nuttige feedback. Dat de hosting een slechte keus was kwam ik al snel achter gezien de helpdesk niets meer dan een FAQ is die weinig uitkomst biedt. (en ja ik heb mij gruwelijk vergist hoeveel er eigenlijk bij komt kijken, evenals adverteren enz)
  4. recht voor zijn raap: 1. de website is niet geschikt/leesbaar op mobiel; De website zou wanneer bezocht met mobiele telefoon een mobiele versie moeten tonen ipv de desktop versie. Ik krijg op mijn mobiel dan ook geen desktop versie getoond 2. de rechterkolom is een plaatje maar onscherp; Aangepast en verplaatst naar onderzijde pagina 3. website laadt heel langzaam (bij mij zo'n 30 seconden), moet binnen 2 seconden zijn; Dit probleem heb ik mobiel bij de webshop pagina, al paar keer in gesprek geweest met de leverancier van de software wat mij tot op heden weinig gebracht heeft. Moet hiervoor eens kijken naar andere oplossingen 4. bekijk dit rapport eens: http://seorch.eu/seo-check/www-nachtwinkelhellevoetsluis-com-2017-08-13-09-93-59.html . Dankje, veel nuttige info om de website te verbeteren Kortom, werk aan de (nacht)winkel. succes! Dank voor je feedback. Ik ga er mee aan de slag! (al is het soms even zoeken voor iemand met 0 ervaring in ondernemen en webdesign)
  5. Je website is te groot voor mijn scherm. Links en rechts valt een klein deel buiten beeld, rechts kan ik met de schuifbalk nog wel tevoorschijn toveren, maar links niet. Dank, dit probleem heb ik zelf namelijk niet. De tekst over bezorging zou ik anders doen (en dan meteen "bezorgt" met een "t" schrijven): "... maar bezorgt alle bestellingen vanaf € 25 gratis aan huis of op locatie *" en dan bij het sterretje alleen "onder €25 rekenen wij €5 bezorgkosten". Hier ga ik eens mee puzzelen. Reden om alle plaatsen te benoemen is dat o.a. de verzamelnaam "Voorne-putten" te weinig duidelijkheid bleek te brengen bij klanten. Als ik naar je prijzen kijk, vraag ik mij af of mensen echt bereid zijn soms 250% te betalen t.o.v. de reguliere supermarktprijs met dan ook nog 5 euro bezorgkosten. Dit dacht ik bij het starten ook, soms sta ik versteld van wat klanten bereid zijn te betalen (een alternatief is er niet voor ze) Waarom toon je in je webshop categorie-plaatjes met daarin producten die je niet verkoopt? Alle getoonde producten waren producten die aangeboden werden, afgelopen twee weken heb ik echter flink wat producten uit het assortiment gehaald omdat deze niet of nauwelijks verkocht werden. De categorie plaatjes moeten op kort termijn geupdate worden Vermoei je bezoeker niet met het invullen van onnodige velden, zoals "provincie" of "onderwerp". Bij de adresinformatie vraag je in de adresregels alleen naar "Straat" en "Nummertoevoeging", dan mis ik "Huisnummer". Dankje, hier ga ik mee aan de slag In de tag van je homepagina staat "Nachwinkel". Aangepast, dankje. Een pagina met acties zou ik geen "blog" noemen. Op die pagina staan de datums overigens in het Engels. Deze stond op de planning te verwijderen (idee was leuk, uitvoer minder). Inmiddels dan ook gedeactiveerd. Ik hoef nergens akkoord te gaan met je Algemene Voorwaarden? Jawel, voor het afrekenen dien je checkbox aan te vinden waarbij je akkoord dient te gaan met de algemene voorwaarden. Ik zou die voorwaarden overigens aanpassen naar jouw situatie (waar vind ik bijvoorbeeld het genoemde "modelformulier voor herroeping"?). Het modelformulier staat onderaan de algemene voorwaarden (onderaan de site te vinden als download) Vermeld op je contact-pagina je adres en niet alleen in je Algemene Voorwaarden. In eerste instantie stond het vestigings adres op de website, dit had echter als gevolg dat ik midden in de nacht mensen aan de deur had. Daarom heb ik deze niet meer bij contact informatie staan.
  6. Omschrijving van je concept: Het concept heeft als doel dat klanten snel en eenvoudig hun bestelling online kunnen plaatsen en indien gewenst gebruik kunnen maken van online betalen. nachtwinkelhellevoetsluis.com Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: De website is recent vernieuwd met een meer overzichtelijk design en meer aandacht besteed aan de SEO. Op de main pagina zou nu alles in één oogopslag moeten staan en de website voorzien van een FAQ Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Het bezoek van de website/webshop zo prettig en soepel mogelijk laten verlopen voor de klant en eventuele (standaard) vragen beantwoorden. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Dit concept bestaat in de gevestigde regio niet Wat voor feedback hoop je te krijgen: Gebruikerservaring van desktop maar ook zeker de mobiele versie, gebruiksvriendelijkheid van het webshop gedeelte om zo bezoekers/klanten goed te kunnen bedienen. Mod edit: titel verduidelijkt
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept