Je website is te groot voor mijn scherm. Links en rechts valt een klein deel buiten beeld, rechts kan ik met de schuifbalk nog wel tevoorschijn toveren, maar links niet.
Dank, dit probleem heb ik zelf namelijk niet.
De tekst over bezorging zou ik anders doen (en dan meteen "bezorgt" met een "t" schrijven): "... maar bezorgt alle bestellingen vanaf € 25 gratis aan huis of op locatie *" en dan bij het sterretje alleen "onder €25 rekenen wij €5 bezorgkosten".
Hier ga ik eens mee puzzelen. Reden om alle plaatsen te benoemen is dat o.a. de verzamelnaam "Voorne-putten" te weinig duidelijkheid bleek te brengen bij klanten.
Als ik naar je prijzen kijk, vraag ik mij af of mensen echt bereid zijn soms 250% te betalen t.o.v. de reguliere supermarktprijs met dan ook nog 5 euro bezorgkosten.
Dit dacht ik bij het starten ook, soms sta ik versteld van wat klanten bereid zijn te betalen (een alternatief is er niet voor ze)
Waarom toon je in je webshop categorie-plaatjes met daarin producten die je niet verkoopt?
Alle getoonde producten waren producten die aangeboden werden, afgelopen twee weken heb ik echter flink wat producten uit het assortiment gehaald omdat deze niet of nauwelijks verkocht werden. De categorie plaatjes moeten op kort termijn geupdate worden
Vermoei je bezoeker niet met het invullen van onnodige velden, zoals "provincie" of "onderwerp".
Bij de adresinformatie vraag je in de adresregels alleen naar "Straat" en "Nummertoevoeging", dan mis ik "Huisnummer".
Dankje, hier ga ik mee aan de slag
In de tag van je homepagina staat "Nachwinkel".
Aangepast, dankje.
Een pagina met acties zou ik geen "blog" noemen. Op die pagina staan de datums overigens in het Engels.
Deze stond op de planning te verwijderen (idee was leuk, uitvoer minder). Inmiddels dan ook gedeactiveerd.
Ik hoef nergens akkoord te gaan met je Algemene Voorwaarden?
Jawel, voor het afrekenen dien je checkbox aan te vinden waarbij je akkoord dient te gaan met de algemene voorwaarden.
Ik zou die voorwaarden overigens aanpassen naar jouw situatie (waar vind ik bijvoorbeeld het genoemde "modelformulier voor herroeping"?).
Het modelformulier staat onderaan de algemene voorwaarden (onderaan de site te vinden als download)
Vermeld op je contact-pagina je adres en niet alleen in je Algemene Voorwaarden.
In eerste instantie stond het vestigings adres op de website, dit had echter als gevolg dat ik midden in de nacht mensen aan de deur had. Daarom heb ik deze niet meer bij contact informatie staan.