Dat is prima .... Negenmaandenbeurs is zeker geen concurrentie. Hun doelgroep is enkel zwangeren en moeders van pasgeborenen. Onze targetgroep: ouders, grootouders, juffen en meesters van kinderen t/m 12 jaar. Friendly4kids beurs bevindt zich in Den Haag/Rijswijk. Andere regio. En ook de thema's (incl. producten en diensten) zijn van een geheel andere orde.
De kern van onze visie op een gezond en zelfstandig leven is dat er in iedere ontwikkelingsfase sowieso gekeken moet worden naar de potentiële vermogens en krachten van een jong mens. De opvoeders spelen daarin een grote rol. Het ideële streven van Friendly4Kids is dat inspiratie – uiteindelijk - leidt tot een duurzame gedragsverandering, zowel bij een opvoeder als bij een kind.
Opvoeders inspireren én informeren betekent eigenlijk de beslissers, die gaan over het leven van een jong mens, bewust(er) te maken in tijden van diverse menselijke uitdagingen in onze samenleving en hier op aarde. Denk hierbij o.a. aan de aantasting van onze, leefomgeving, onze natuur, het voedsel met vele bewerkte suikers en vetten en de diverse ziektes die daaruit kunnen voortvloeien. Ook worden opvoeders voor een complexe taak gesteld als het gaat om de huidige digitale ontwikkelingen, met vele positieve mogelijkheden maar zeker ook met een negatieve impact op het leven van een kind. Opvoeders willen er voor hun kind zijn; ze willen veiligheid en bescherming bieden, maar welke organisaties staan de opvoeders hierin bij? En hoe zorg je ervoor dat een kind sociaal weerbaar wordt? Hoe bewerkstellig je een duurzame gedragsverandering bij een opvoeder en vervolgens bij een kind?