Friendly4Kids

Junior
  • Aantal berichten

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Den Haag

Friendly4Kids's trofeeën

  1. Dank @DennisHemmen @highio @WalterBrokx @JoostRietveld ... fijn dat er veel mensen op dit form aanwezig zijn met professionele ervaring en een gezond kritisch oog. En wel degelijk terechte opmerkingen. Zoals jullie allemaal weten is ondernemen op vele fronten topsport bedrijven. Door een organisatie goed tegen het daglicht te houden, en kritisch te bekijken, kun je groeien. Dus ik neem dit allemaal mee. Nogmaals dank. NB. Wat de Exposantenoverzicht betreft, omdat dit de eerste Friendly4Kids beurs is, kan een dergelijk overzicht pas de komende periode gepresenteerd gaan worden... in de zgn. Oei-ik-groei-fasen.
  2. Duidelijke feedback. Dank voor jouw tijd. Opvoeders inspireren, op een beurs laten zien welke organisaties zich allemaal bezighouden met het welzijn van een kind. Friendly4Kids bepaalt niets ... de opvoeders die beslissers zijn over het leven van een kind bepalen - voor een groot deel - de ontwikkeling.
  3. Duidelijke feedback. Dank voor jouw tijd. Ik ga het zeker bekijken. McDonalds mag zelfs voor een grote zak met geld NIET meedoen -))
  4. Dat is prima .... Negenmaandenbeurs is zeker geen concurrentie. Hun doelgroep is enkel zwangeren en moeders van pasgeborenen. Onze targetgroep: ouders, grootouders, juffen en meesters van kinderen t/m 12 jaar. Friendly4kids beurs bevindt zich in Den Haag/Rijswijk. Andere regio. En ook de thema's (incl. producten en diensten) zijn van een geheel andere orde. De kern van onze visie op een gezond en zelfstandig leven is dat er in iedere ontwikkelingsfase sowieso gekeken moet worden naar de potentiële vermogens en krachten van een jong mens. De opvoeders spelen daarin een grote rol. Het ideële streven van Friendly4Kids is dat inspiratie – uiteindelijk - leidt tot een duurzame gedragsverandering, zowel bij een opvoeder als bij een kind. Opvoeders inspireren én informeren betekent eigenlijk de beslissers, die gaan over het leven van een jong mens, bewust(er) te maken in tijden van diverse menselijke uitdagingen in onze samenleving en hier op aarde. Denk hierbij o.a. aan de aantasting van onze, leefomgeving, onze natuur, het voedsel met vele bewerkte suikers en vetten en de diverse ziektes die daaruit kunnen voortvloeien. Ook worden opvoeders voor een complexe taak gesteld als het gaat om de huidige digitale ontwikkelingen, met vele positieve mogelijkheden maar zeker ook met een negatieve impact op het leven van een kind. Opvoeders willen er voor hun kind zijn; ze willen veiligheid en bescherming bieden, maar welke organisaties staan de opvoeders hierin bij? En hoe zorg je ervoor dat een kind sociaal weerbaar wordt? Hoe bewerkstellig je een duurzame gedragsverandering bij een opvoeder en vervolgens bij een kind?
  5. Veel ... zowel in opdracht van, als docent aan mbo-leerlingen en als mede-organisator van events.
  6. Het gaat om de Friendly4Kids beurs .... die zullen meerdere malen in 2018 worden georganiseerd.
  7. Goedeavond Highio, Dank voor de snelle reactie en het advies. Ik besef dat bezoekers van een beurs niet komen aanwaaien. En terecht. De toegevoegde waarde om tijd, geld en energie te steken in het zich laten inspireren moet wel worden ingezien. Daar zijn we met veel inspiratie en transpiratie mee bezig. Uiteraard ga ik de lokale, relevante organisaties benaderen. Zeker van belang. Daarnaast werkt social media enkel goed zodra het digitaal gericht is afgestemd op de doelgroep (met alle kneepjes van het vak die social media experts zich eigen hebben gemaakt). Nogmaals dank... wellicht dat ik door dit forum verder geholpen kan worden (in de toekomst). Mvg, Peter
  8. Een vraag op dit ondernemersplatform over gericht de doelgroep opvoeders (ouders, grootouders, juffen en meesters) bereiken voor de Friendly4kids beurs op social media, zonder duizenden euro's te moeten uitgeven aan social media bedrijven. Het is een eerste beurs voor opvoeders die hun inspiratie kunnen opdoen voor een kind (0 t/m 12 jaar). Het promotiemateriaal ligt klaar ... maar nu nog zeer effectief en gericht bezoekers naar de beurs (24 en 25 februari 2018) krijgen. Wie kan mij waardevolle tips geven op welke wijze (via Facebook, Instagram, Google) onze organisatie heel effectief deze doelgroep op social media kan benaderen? Bij voorbaat dank. Hartelijke groet, Peter van Klaveren Mod edit, geen links en aanverwante zaken bij je berichten ajb, zie de huisregels
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.