Jump to content

Elbert

Junior
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Is inderdaad een idee. Het lastige is, dan zit je veel meer op Employer Branding dan Recruitment/Job Marketing. Waardoor werkgevers veel minder snel bereid zijn om te betalen.
  2. Klopt, horeca/supermarkt heeft over het algemeen weinig budget maar het grootste probleem. Targetten via LinkedIn ads bijvoorbeeld op functie. Stel iemand zoek een ICT netwerkbeheerder. Dan filter ik (door op deze functietitel aan klikken in LinkedIn ads) op meestal rond de 1000-2000 personen. Die krijgen dan de vacature ad te zien.
  3. Dank voor je reactie, veel vragen. Ik denk dat de toevoegde waarde vooral in het social media gedeelte zit, (genoeg langskomen in tijdlijn en retargetten van de personen).
  4. Dank voor je reactie, goede vraag. Pagina's zijn goed opgebouwd (check werkenbij.ultimum.nl) We doen zelfs alleen email solliciteren.
  5. Correct, het is passief. Mijn formule was als ik maar genoeg mensen target, zitten er vast een paar die solliciteren. (Nou moet ik ook zeker wel zeggen dat er gesolliciteerd wordt, maar het is lang niet voldoende)
  6. Ja genoeg :-). Spielwork, Recruitee, Homerun, Wonderkind, Steam. Klopt
  7. We laten 60seconden video zien (zie onderstaand) daarvan droppen 10-20 seconden op social media. Er zijn weinig buitenlandse voorbeelden (Recruitee) Dat ben ik met je eens en doe ik ook zeker elke dag, maar is echt lastig.
  8. Beste mede ondernemers, Sinds dit jaar, heb ik het idee opgezet om bedrijven te helpen aan personeel. Dit wilde ik uitsluitend via online doen. Mijn methode was simpel. Ik maak een video van een minuut het bedrijf en de vacature. ik laat die video aan 100den potentiele kandidaten op social media zien. Vervolgens maak ik een uitgebreide vacaturepagina met foto's, en goede tekst. En de sollicitaties zouden moeten binnenstromen. Ik heb inmiddels 15 klanten uit de bouw/techniek/IT en het lukt mij slecht om genoeg mensen te laten solliciteren. Er komen 100den potentiele kandidaten op de vacaturepagina's. Maar er wordt niet gesolliciteerd. De functies zijn natuurlijk ook enorm lastig. (Anders waren ze al ingevuld). Maar dit zorgt er wel voor dat ik het veel moeilijker kan verkopen aan potentiele nieuwe klanten. Wie heeft er misschien ideeen, of opmerkingen om mij verder te helpen? MVG Elbert
  9. Beste medemens ;-), Al een aantal jaar heb ik mijn webdesign bedrijf, ik maak websites voor alle soorten ondernemingen. Inmiddels wordt de markt overspoeld door bedrijven die websites maken maar er is 1 groot probleem. De meeste websites zijn voor de eerste 2 maanden prima, een nieuw design, prima inhoud, maar dan? Wat blijkt, er zijn weinig bedrijven die echt actief met hun website aan de slag gaan. Hier zijn volgens mij veel redenen voor, van veel te veel moeite tot weinig kennis en alles wat er tussen zit. Samen met mijn compagnon heb ik een idee/formule uitgevonden waarbij ik ondernemers een jaar lang elke week, elke 2 weken of elke maand (3 opties) help bij het bijhouden van de website en het uitdenken en naleven van een duidelijke strategie. Ik ben benieuwd is hier markt voor? Herkennen jullie dit probleem en zou je zelf (als je ondernemer bent) dit ook doen? Ik hoor graag jullie reacties. MVG Elbert
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept