Norbert, Highio, Branko, bedankt voor jullie reacties!
Goed punt! Wat we willen bereiken is dat de persoonlijk aanbevelingen die gedaan worden, oprecht zijn. Ik kom een tof origineel product tegen, wil dat kopen en weet wel iemand van mijn vrienden die dit ook zou willen hebben. Vanuit dit enthousiasme over het product, beveel ik het aan. De focus op elkaar inspireren. De incentive (korting o.i.d.) is alleen een prikkel, niet de hoofdzaak zoals bij korting-apps. Daarbij: wat je vriend vervolgens met de aanbeveling doet is verder voor jou niet relevant. Het is namelijk niet zo dat je meer korting krijgt zodra je vriend het product óók bestelt.
Lukt me helaas niet om erbij te zijn vrijdag
Doel je op het aandeel iOS van tegen de 15%? Dit is wereldwijd zo, wij richten ons (in eerste instantie) op Nederland. In Nederland ligt het aandeel iOS op ca. 40% (zie Statista en ACM). De Android versie komt er uiteraard ook, hier wordt aan gewerkt.
Bedankt, dat is slordig en gaan we aanpassen. De site is al een tijd geleden aangemaakt, de app is nog niet lang online.
We richten ons op jong volwassenen die vinden dat kwaliteit en uiterlijk belangrijk zijn, op de hoogte zijn van de nieuwste trends, digital minded zijn en graag delen wat zij doen, denken en kopen.
De merken die het platform gebruiken zijn "hidden gems" (eerder een 9-Straatjes dan een Kalverstraat). Een Kruidvat "1+1 gratis" zul je er niet tegenkomen.
Zou je eventueel kunnen / willen uitleggen waarom je daar moeite mee hebt?