Ik kom er wel wat laat bij, maar wou toch even reageren.
Ik vind het een leuk idee, maakt mij niet uit of het al bestaat in een ongeveer-vorm.
Maar toch wat opmerkingen
Waarom de nadruk op dat het gezond is? Kan je dit niet gewoon aan de gebruiker over laten?
Mensen kopen met hun gevoel, pas daarna gaat het verstandelijke er een reden bij denken.
Geef het een leuke nieuwe presentatie, geef het een sexy naam, want fruithapje zit heel dicht bij betutteling, en richt je op wat het voor voordelen heeft. Ik wil wel aan het werk met zo'n portie als het me energie geeft, er leuk uit ziet, me beter laat werken, langer kan laten werken, een fris hoofd geeft, of geen suf gevoel geeft. Als je daar de nadruk op legt, voorkom je lastige discussies die over 5 jaar weer van inzicht veranderd zijn.
vb: ik maak meubels van takken en stammen die vrijkomen bij snoeiwerkzaamheden. Het is design, maatwerk, uniek, heeft een verhaal en karakter. Ik he het niet eens over duurzaam en natuurlijk, dat 'weten' mijn klanten al zonder dat ik het zeg
Ik zou een grondig onderzoek doen bij festivalbezoekers maar ook bv bij kantoorgebouwen waar veel werknemers naar buiten gaan voor de lunch. Vraag hun wat het hun zou opleveren of als ze twijfelen of ze het willen, wat je moet aanpassen of verbeteren aan je idee.