A.Meinsma

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe
  • Voornaam
    Arno
  • Achternaam
    Meinsma
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    atshipments

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Ureterp

A.Meinsma's trofeeën

  1. Beste Lezers van dit bericht, Allereerst de beste wensen allemaal. Dit is mijn eerste post dus mocht ik bepaalde zaken die jullie nodig hebben vergeten, schroom dan niet om dit te vragen. Ik heb een microbedrijfje welke in eerste instantie als tussenpersoon fungeert voor het versturen van pakketten, dit doen we nu een maand of 5. Echter nu doet zich het volgende voor. Onze klant in het Verenigd Koninkrijk importeert producten(tuingereedschap) vanuit China naar Nederland (wij verzorgen opslag en versturen van orders). Target is EU-markt. Om deze producten in het vrije verkeer te krijgen, dient er invoer en andere belastingen betaald te worden. Klant vraagt ons of wij dit proces voor hem kunnen regelen/administreren. Nu is de vraag of ons bedrijfje kan fungeren als tussenpersoon/expediteur/handelsagent door de douane en andere zaken af te handelen (te betalen), BTW etc. terug te vragen via ons bedrijf en vervolgens onze diensten te factureren aan onze klant in VK? Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe zou ik dit het beste kunnen regelen? Waar moet ik op letten? Alle informatie/adviezen zijn welkom. Met vriendelijke groet, A.Meinsma
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.