Ga naar inhoud

Ter-U91

Newbee
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Ter-U91 startte met het volgen van Mkb clickservice (Verzameltopic)
  2. Hallo allemaal, Hier hetzelfde verhaal, maar dan bij mijn nichtje (die dit jaar 18 jaar is geworden). Zij is ook telefonisch benaderd door hetzelfde bedrijf. Het bedrijf wilde direct een persoonlijke afspraak inplannen en voor ze er überhaupt akkoord op had gegeven stond de beste man van het bedrijf al bij haar op de stoep en heeft haar zover gekregen om iets te ondertekenen. Ze heeft vervolgens na 5 dagen telefonisch contact met het bedrijf opgenomen om het geheel te annuleren, maar dit was al niet meer mogelijk. Wel gaven zij de optie om 'uit coulance' voor een lager maandbedrag het contract voort te zetten. Mijn nichtje heeft nooit de overeenkomst zelf ook ontvangen en heeft deze moeten opvragen per mail bij het bedrijf om deze alsnog te ontvangen. Nadat zij deze eindelijk toegestuurd kreeg na veel heen en weer gemail, kreeg zij een totaal andere overeenkomst met een vervalste handtekening erop met haar naam (wat niet eens op haar eigen handschrift lijkt). Ze had al een slecht voorgevoel en heeft ook het hele gesprek met de vertegenwoordiger die toen bij haar is geweest met haar telefoon opgenomen. Mijn nichtje heeft nu geëist dat de overeenkomst nietig wordt verklaard, omdat de verstuurde overeenkomst niet door haar is ondertekend. We zijn nog in afwachting of zij hiermee akkoord gaan. Er is dus geen getekende overeenkomst met een geldig handtekening van mijn nichtje en er is een geluidsopname van het gesprek met de vertegenwoordiger. Ik heb inmiddels een afspraak met een jurist voor advies, maar mochten jullie nog tips hebben hoor ik het graag. Gr, Bezorgde tante

Je kan ons ook vinden op LinkedIn:

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.