Robbertv71

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Voornaam
    Robbert
  • Achternaam
    bink

Robbertv71's trofeeën

  1. Ik maak gebruik van Myparcel. Werkt prima, ietsjes goedkoper dan postNL zelf.
  2. Beste forum Leden. Ik ben van plan om mijn eigen administratie kantoor op te richten. Ik zal veel klanten krijgen vanuit de horeca branche krijgen. Over mijn studie: MBO Bedrijfsadministratie & HBO Accountancy; echter is dit een beetje verwaterd, Ik ben jaren actief geweest in een andere branche, ik zou graag terug willen vallen op mijn opleiding die ik in mijn tienerjaren had genoten. Ik zou graag jullie advies willen vragen met het opstarten hiervan. Ik denk dat ik Exact accountancy plus als boekhoudprogramma ga gebruiken, dit omdat men zegt dat het gebruiksvriendelijk is, en makkelijk is om door te groeien. Echter wil ik het kleinschalig starten met een kantoor aan huis i.v.m. de kosten; op afstand de boekhouding voorzien aan de klant. Mijn vragen; - Wat is de beste inrichting/start hiervan tbv. de grootboekrekeningen etc. & hoe gaan jullie te werk? - Voorkeur om volledig digitaal te werken (hoe deel je dit in om zo efficiënt mogelijk te werken)? - Stel ik boek een Sligro factuur met 10 pagina's kan dit groot en deels geautomatiseerd worden of moet ik alle artikelen handmatig inboeken en kostenplaatsen (categoriseren) toewijzen, wat is slim? - Hoeveel tijd schatten jullie voor c.a. 200 facturen per maand (groot en deels inkopen zoals bijv. Sligro). - Waarmee zou ik nog meer rekening mee moeten houden? - Hoe factureren jullie de kosten aan de klant op basis van uren/aangiftes/jaarafspraken en tegen welke prijs? Ik hoor graag of iemand hiermee ervaring heeft en eventueel advies & tips voor mij heeft :) alvast bedankt! Gr. Robbert
  3. Hallo medeforumleden, Ik ben op zoek naar advies en informatie over het leasen van auto's in Duitsland en het verhuren ervan in Nederland. Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij kan helpen. Mijn plan is om enkele auto's in Duitsland te leasen en deze vervolgens in Nederland te verhuren. Ik begrijp dat er enkele juridische en verzekeringsaspecten zijn waarmee ik rekening moet houden, en ik zou graag willen weten welke verzekeringen geschikt zijn voor deze activiteit. Heeft iemand ervaring met het leasen van auto's in Duitsland en het verhuren ervan in Nederland? Zijn er specifieke leasingmaatschappijen in Duitsland die gunstige voorwaarden bieden voor dit doel? En welke verzekeringen zijn nodig om de verhuuractiviteiten te dekken? Ik zou ook graag willen weten welke belastingen of andere financiële verplichtingen er kunnen zijn bij het leasen van auto's in Duitsland en het verhuren ervan in Nederland. Is er een specifieke juridische structuur die ik moet opzetten om aan alle wettelijke vereisten te voldoen? Alle hulp, advies en suggesties worden zeer op prijs gesteld. Bedankt voor jullie tijd en moeite! Vriendelijke groeten, Robbert
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.