Hi Ron,
Dankjewel voor je bericht.
Mijn idee is ontstaan uit een stukje beperkingen van informatie voor recreatiebedrijven in de provinciegrenzen streken. Bijvoorbeeld: Gelegen tussen meerdere nationale parken waarbij er één park in een ander provincie gelegen is. Regiokaarten en routekaarten die ontwikkeld zijn door provinciale marketing bureaus zullen geen reclame maken voor dag recreatiebedrijven of een fietsroute, wandeling in de naburige provincie of nationale park. Dit gebeurd zowel met fysieke kaarten als online. Terwijl gasten van vakantieparken graag wel opzoek zijn naar een dagje uit in de naast gelegen provincie.
Ik snap je opmerking over Google Maps. Het is de bedoeling dat gebruikers bijvoorbeeld op een receptie van een vakantiepark op zoek gaan naar een dagje weg.
Als hier een touchscreen scherm hangt waarbij ouders en kinderen zelf het scherm kunnen aanraken en kijken waar ze naar toe gaan. Als het een aantrekkelijke uitstraling bijvoorbeeld met geanimeerde elementen heeft is het gebruik hiervan een hele andere ervaring dan Google Maps.
Het moet gebruikers ook stimuleren om de website/applicatie te gebruiken als zij thuis zijn. 'He, dit is leuk om te gebruiken, wat is er thuis, of in een ander omgeving te doen'
Inkomsten kunnen bijvoorbeeld door uitgebreide vermelding, lease van het programma, verkoop van touchscreen. Indien er direct entree tickets kunnen worden gekocht op de website kan je hier service kosten voor vragen.