paperfan

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Vestigingsplaats
    Voorhout

Visie op

  • Ik ben geïnteresseerd in
    jurdische zaken

paperfan's trofeeën

  1. Ik bezocht in maart 2024 de site faillissementen.com en vulde daar een zoekopdracht in. Nu 9 april 2024 ontvang ik opeens een factuur dat ik aan een abonnement vast zit, terwijl ik daar helemaal niet om gevraagd heb. Na ontvangst van deze factuur direct contact gezocht met de afzender (kan alleen via e-mail) en gezegd dat ik helemaal geen abonnement heb afgesloten. Er werd toen gezegd dat wij zelf alle gegevens voor een abonnement zouden hebben ingevuld (online) en dus toestemming gaven voor een abonnement (dit hebben wij/ik dus helemaal NIET gedaan) en is door hen zelf in elkaar geknutseld. Ik heb ook nergens voor getekend. Ook werd gezegd dat wij een bevestiging via de e-mail zouden hebben gekregen en via sms (nimmer hebben wij dit gekregen want dan hadden we direct aan de bel getrokken). Na onderzoek blijkt dat ik niet de enige ben die slachtoffer wordt en ik ben op zoek naar andere slachtoffers om de aangifte tegen faillissementen.com uit te breiden. Inmddels heb ik een betalingsherinnering en aanmaning ontvangen en wordt er gezegd dat ze een incassoburo gaan inschakelen. Op al deze mails heb ik gereageerd met het feit dat wij helemaal geen abonnement of overeenkomst met hen hebben. Hieronder enkele quotes van andere slachtoffers: - "Emails waarbij je zonder dat gewenst is een abonnement wordt afgesloten. Klantenservice reageert niet en nul begrip. Betaling kom je niet onderuit en opzeggen is ook nergens mogelijk. Intransparant, meer addertjes dan gras en een partij waar je ABSOLUUT VAN MOET WEGBLIJVEN." - "Ook ik heb per ongeluk een link aangeklikt, er vervolgens achter gekomen dat dit "bedrijf" geen verslagen KAN publiceren vanwege de geldende AVG. Onmiddellijk na ontvangst van de factuur gepoogd er van af te komen, maar word afgescheept met "Bedrijven hebben geen herroepingsrecht"." Deze dienstverlening is overal gratis. Ben ervan overtuigd dat hier een technische truck achter zit waardoor je na aanmelding pas ziet dat er kosten aan verbonden zijn. Ik zou me nooit aangemeld hebben als was aangegeven dat er kosten in rekening worden gebracht. Datum van ervaring: 20 november 2020 Ze zullen vast wel ergens kleine lettertjes hebben en gezien de agressieve beantwoording op mijn vraag op een plotseling en nooit afgesloten abonnement, moet dit gewoon hun business model zijn. Schandelijk. Datum van ervaring: 18 januari 2024 Wie kan mij helpen met advies om dit bedrijf aan te pakken?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.