Hallo allemaal,
Ik heb een vraag en kwam op dit forum terecht. Ik koop dat jullie mij kunnen helpen, want ik heb namelijk een klant die naar een verkeerd adres een product heeft geretourneerd.
Ik heb een poster webshop waarbij ik gebruik maak van een productiepartner. Zij handelen het drukwerk en verzenden ook de poster. Dit zijn verschillende bedrijven die hierbij aangesloten zijn en de productiepartner bepaald wie de poster drukt en verzend. In dit geval is dit een bedrijf in Frankrijk.
Ze vroeg in een mail naar het retourproces. Ik heb uitgelegd dat ze zelf verantwoordelijk is voor retourneren (ik maak zelf geen retourlabels meer aan omdat meermaals klanten hun pakket toch niet retour sturen en ik dus zit met onnodige retourkosten) en er expliciet bij vermeldt dat de klant de poster naar mijn adres moet sturen. Dit heeft ze niet gedaan, maar is simpelweg naar de pakketvervoerder gegaan en heeft het pakket dus blijkbaar geretourneerd naar het verzendadres in Frankrijk.
Grote vraag is, wat moet ik hier mee aan? Alvast bedankt voor jullie advies/hulp!
Met vriendelijke groet,
Michelle