Michelle88

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Voornaam
    Michelle
  • Achternaam
    van Seters
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Birdie Design | MDRN HOME
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

  • Vestigingsplaats
    Ouddorp

Michelle88's trofeeën

  1. @Ondernemeneer Dat is zeker niet het geval. Zowel op mijn website als in de mail vermeld ik altijd mijn echte adres en probeer het retourneer proces zou duidelijk mogelijk uit te leggen. Ik wil altijd alles netjes oplossen, maar klanten nemen soms ook een loopje met je. Zoals al eerder opgemerkt in dit topic; het komt zeker gelukkig niet veel voor. Heb sowieso gelukkig weinig retouren. Bedankt voor alle advies.
  2. Hoi Ruben, Dankjewel voor je reactie. Dat dacht ik ook al. Ze claimt wel dat ze het goede adres er op heeft geplakt, maar ik vermoed dat ze dus zelf geen retourlabel heeft aangemaakt. Dank voor je tip wat betreft verzending. Ga daar eens achteraan. Ik denk niet dat het onder maatwerk valt. Ik maak ze namelijk niet speciaal voor de klant, maar laat ze op bestelling afdrukken. Met vriendelijke groet, Michelle
  3. Hallo allemaal, Ik heb een vraag en kwam op dit forum terecht. Ik koop dat jullie mij kunnen helpen, want ik heb namelijk een klant die naar een verkeerd adres een product heeft geretourneerd. Ik heb een poster webshop waarbij ik gebruik maak van een productiepartner. Zij handelen het drukwerk en verzenden ook de poster. Dit zijn verschillende bedrijven die hierbij aangesloten zijn en de productiepartner bepaald wie de poster drukt en verzend. In dit geval is dit een bedrijf in Frankrijk. Ze vroeg in een mail naar het retourproces. Ik heb uitgelegd dat ze zelf verantwoordelijk is voor retourneren (ik maak zelf geen retourlabels meer aan omdat meermaals klanten hun pakket toch niet retour sturen en ik dus zit met onnodige retourkosten) en er expliciet bij vermeldt dat de klant de poster naar mijn adres moet sturen. Dit heeft ze niet gedaan, maar is simpelweg naar de pakketvervoerder gegaan en heeft het pakket dus blijkbaar geretourneerd naar het verzendadres in Frankrijk. Grote vraag is, wat moet ik hier mee aan? Alvast bedankt voor jullie advies/hulp! Met vriendelijke groet, Michelle
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.