Hoi allemaal, Ik ben bezig met onderzoek naar hoe lokale bedrijven omgaan met offerteaanvragen en klantcontact. Ik ben benieuwd hoe dit er in de praktijk uitziet. Een paar vragen: Via welke kanalen komen de meeste aanvragen binnen? (e-mail, website, WhatsApp, telefoon, etc.) Welk onderdeel van het verwerken van aanvragen kost momenteel de meeste tijd? Waar lopen jullie tegenaan als het gaat om groeien of meer klanten aannemen? Zijn er processen waarvan je denkt: “Dit zou eigenlijk makkelijker moeten kunnen”? Alle inzichten zijn welkom. Ik probeer vooral te begrijpen hoe het er in de praktijk aan toegaat. Alvast bedankt!