• 0

ervaring met Thawte? (of andere mail-versleutelaars)

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Thawte verkoopt certificaten waarmee je met enige moeite waarschijnlijk in staat bent een mail digitaal te ondertekenen. Encrypten lukt pas als de ontvanger ook een certificaat heeft, en de kennis heeft om dat voor encryptie te gebruiken.

 

Dat is waarom wij er zijn: wij leveren software die het encrypten met een certificaat van Thawte eenvoudig maakt (maar ook met certificaten van Comodo, of Verisign, of onszelf, of ...). Probeer 's, kijk wat je er van vindt.

Wil je dit ook doorgeven aan je US relatie? :-)

 

www.izecom.com

Link naar reactie
  • 0

Thawte stelt dat eea gratis is. Is dit echt zo? of is alleen het bekijken van beveiligde mail gratis, zoals adobe acrobat? Het is me nog niet helemaal duidelijk... Kan je het misschien uitleggen; encryption4dummies :)

 

Kan het ook niet eenvoudiger? Stel ik beveilig een document met een password, bijv een PDF of in Word en zend via een ander medium het password.. Zou dit niet hetzelfde effect geven?

 

Kan ik ervoor zorgen dat mijn email niet geforward kan worden aan en gelezen kan worden door derden?

Link naar reactie
  • 0

Geen idee waar je de encryptie precies voor nodig hebt, maar als je een simpele en vooral gratis oplossing wil kijk dan eens naar http://www.hushmail.com/. Je kan dat later bij hun ook verder uitbereiden (naar bijvoorbeeld je eigen domein).

 

Succes!

Remco

Wij bieden een professionele website voor starters met alle toeters en bellen. Voor meer informatie ga naar: http://starters.somanythoughts.nl

Link naar reactie
  • 0

Hushmail doet het via het web, dat is omslachtiger dan dat je je eigen mail ontvangt. Izemail doet het gewoon via je eigen mailprogramma, en is ook gratis. Voor degenen die graag producten uit eigen land kopen: Izemail is een 100% in ons land gemaakt product. Voor degenen die niet geloven in producten uit eigen land: Izecom is een Amerikaans bedrijf. Voor alle overigen: Izemail is een door een HL lid gemaakt product.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 186 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.