• 0

Ondernemingsplan voor beveiligingsbedrijf

Wie kan mij helpen met het schrijven van een ondernemingsplan!

 

Ik ben bezig met het opstarten van een man beveiligingsbedrijf. U moet denken aan mobiele surveillance, alarmopvolging, objectbewaking etc. etc.

 

Mijn accountant zei dat ik geen ondernemingsplan hoefde te schrijven omdat ik een relatief laag bedrag nodig had (20:000 euro i.v.m. opstartkosten) en een goed idee heb wat helemaal niemand heeft.

 

Nou had ik vanmiddag een afspraak met een adviseur van de bank en met mijn accountant. Die adviseur zag wel brood in mijn ideeen, alleen moest ik toch eerst een ondernemingsplan schrijven ondanks dat ik maar een klein bedrag nodig had.

 

Wie kan mij hiermee helpen en/of heeft een goed voorbeeld? Ik ga nu nog niet mijn iedeen/plannen prijsgeven, dit doe ik wel als ik in bedrijf ben.

 

- Ik sta wel al ingeschreven bij de kamer.

- Vergunningaanvraag is net de deur uit.

- En de papieren t.b.v. het lidmaatschap van de VPB zijn ook net verstuurd.

 

Alle tips en/of voorbeelden zijn meer dan welkom!

 

Groetjes,

 

Marcel

 

[titel aangescherpt - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Die adviseur zag wel brood in mijn ideeen, alleen moest ik toch eerst een ondernemingsplan schrijven ondanks dat ik maar een klein bedrag nodig had.

 

Nu wil ik niet lullig doen, maar 20.000 Euro is voor de meeste loonslaven toch bijna een jaarloon. Relatief gezien is het inderdaad een klein investeringsbedrag, maar ik zou het niet bagatalliseren.

 

Daarbij, welke adviseur geeft je nou het advies om zonder ondernemingsplan naar de bank te gaan?? Ik zou toch gaan twijfelen aan de kennis van mijn adviseur als ik zo vrij mag zijn.

 

Als advies, zoek hier op ondernemingsplan. Er is al zoveel over gezegd en geschreven, hier kan je heel wat tips uithalen om je plan te schrijven.

 

Groet, Martin

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 233 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.