Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Gforce74 --> Cave Concepts

Geplaatst:

Jornt Kay

Aan mijn netwerk, kennisen en vrienden:

Ik heb enige tijd geleden een naamswijziging en herpositionering doorgevoerd, van Gforce74 in Cave Concepts. Ik ben op dit moment bezig met de punjtes op de i te zetten voor de Cave Concepts positionering en het onderscheidend vermogen in de markt. Wat op de website G74 te lezen staat is nog wel in grote lijnen van toepassing, hoewel Cave Concepts veel gestructureerder te werk zal gaan. Wanneer ik in de toekomst concrete invulling geef aan bepaalde doelstellingen zal ik dit zeker op het forum communiceren.

Groetjes Jornt

Featured Replies

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Jornt,

Heel veel succes met het nieuwe concept! En in ieder geval succes in de volgende ronden van NV!

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Erg benieuwd naar de resultaten van de herpositionering! Waarom heb je hiervoor gekozen, het oude concept pastte niet goed meer? En wat moet ik me voorstellen bij structureler te werk gaan?

Geplaatst:

paulmatthijs

een goede zaak, ware het alleen maar om het nvidia stukje uit je naam te halen: nu denk ik in ieder geval niet meer aan een videokaart als ik je bedrijfsnaam ergens zie :)

• 1 month later...
Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Jornt, kun je ons al wat meer melden?

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Geplaatst:

Jornt Kay

• Auteur

Ik zal jullie binnenkort een uitgebreide update geven, van positionering, doelstellingen, status, markten waarbinnen Cave Concepts zich positioneert etc .......

Vanmiddag heb ik een afspraak met MediaRepublic omtrent mijn businessconcepts Stargate Services, dus daar gaan we voor!! ;D

Keep yáll updated!

Groetjes

Cavemen Jornt

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.