• 0

Ik wil mijn eigen discotheek!

Hey,

 

Mijn vraag is kort maar krachtig: Is het voor iemand met een normaal inkomen mogelijk om een discotheek te beginnen?

 

Ik weet namelijk dat je wel een bedrijf kan beginnen en dat je met een ondernemingsplan naar een bank kan gaan en die kan je dan als het goed is geld lenen. Maar een discotheek is (denk ik) niet zo goedkoop als 1 of andere winkeltje. Zou de bank mee willen werken? En zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten als ik een discotheek zou starten!? ???

 

Alvast Bedankt,

 

Rex - (16 Jaar) - HAVO Leerling

 

PS: Ik ben me alleen maar aan het orienteren.... Ik kan toch geen discotheek beginnen als ik 16 ben. ;) Beetje TE jong :P

 

[titel aangepast - mod]

Deze signature is gehuurd door www.impulsant.nl om deze jonge initiatiefrijke ondernemer te ondersteunen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hier net over de grens (Duitsland) in omgeving kleve/emmerich staat een fantastische locatie al een hele tijd leeg.

Denk dat de gemeente graag meewerkt om hier wat te starten en dat je veel Nederlanders kunt trekken!

Mooie duitse en nederlandse feestavonden, thema-feesten. Verzin het maar en ik ben ervan overtuigd dat het loopt.

 

Vergt wel een behoorlijke investering (redelijk oud en hoog pand), maar je kunt er wat van maken.

Één nadeel, in de horeca gaat het al niet te best, wat betreft discotheken is het voorzover ik weet dramatisch momenteel

 

succes

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.