• 0

Nieuwe liefde....!

Beste Hl'ers,

 

Ik heb een kater, wat schulden maar vooral nieuw elan overgehouden aan het afgelopen jaar ondernemen. Ongeveer een jaar geleden heb ik, samen met mijn compagnon een nieuw reclamebureau opgestart. Zonder hele concrete opdrachten en klanten zijn we gestart met nieuwe concepten en plannen. Uiteindelijk hebben we zeer interessante opdrachten gedaan, above en below the line for klanten als Abn Amro, Telegraaf, Staatsloterij en Johnson & Johnson. Klanten waar we creatief concepten voor ontwiepren, ontwikkelde en uitvoerde.... Cross media, zowel voor Internet, TV, Print en actiemarketing. Ongelooflijk leerzaam en erg interessant. Alle opdrachten zijn vanuit mijn netwerk binnen gekomen..... We hebben bijna al onze investeringen eruit gehaald en dat na 8 maanden. Toch, hebben we moeten besluiten om er mee te stoppen. Simpel, omdat ik mezelf geen salaris kon uitbetalen en waardoor mijn prive situatie verslechterde. Dus ook de mensen om me heen, die ik lief heb zadelde ik op met mijn ondernemingsdrang en alle ellende die daar uit voortkwam. Conclusie was dus simpel, stoppen en een baan zoeken!

 

Uiteindelijk heb ik een zeer goede baan gekregen bij een TV bedrijf, waar ik nu nog steeds commercieel de kar trek voor enkele bekende TV programma's. Een zeer interessante en veelzijdige baan, waar ik veel vrijheid en waardering voor krijg. Maar eerlijk gezegd, gaat het me te makkelijk af... twee vingers in de neus en een derde in mijn oor. Maar noodzaak is om prive alles weer op de rails te hebben, prioriteit nummero uno. Maar zoals jullie wel zullen begrijpen, blijft het ondernemen me dagelijks bezighouden.... en laten we eerlijk zijn, zo slecht had ik het niet gedaan ( break even in nog geen 8 maanden). Mijn probleem was om te gaan ondernemen, zonder enige financiele back up....

 

Nu, 6 maanden later... en vele uren van nadenken en piekeren weet ik wat ik wil. Dat ik weer ging ondernemen was een kwestie van tijd.... Maar ik heb besloten om iets te gaan doen, waar ik echt gelukkig van ga worden. Iets waar ik echt geloof en passie in heb......Iets waar ik ook zonder zakelijk succes dag en nacht meebezig kan zijn....Het is duidelijk, dat dit mijn toekomst zal worden....

 

Moraal van dit verhaal is dat die er niet echt is. Maar ik weet wel dat ik veel geleerd heb, vooral over mezelf en over mijn toekomst. Wie ik ben en wat ik nou eigenlijk wil. Het was een bijzonder jaar, met ups en downs. Waar opstakels werden afgewisseld door successen. Het krijgen van een focus, een duidelijke toekomst visie.... was me dat jaartje dubbel en dwars waard.

 

Wens iedereen nog een hele fijne avond toe... en willen alle ondernemers, die uit de reclame/sales of marketing komen en die van sport houden even een berichtje achterlaten......

 

hehe.. het is een bijzonder verhaal geworden... en dat met een wijntje teveel op;-) Maar moest het toch even kwijt....

 

Mvg,

 

Lex

 

p.s. je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben?

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

......... en laten we eerlijk zijn, zo slecht had ik het niet gedaan ( break even in nog geen 8 maanden).

 

 

Lex, het goede nieuws is dat je nu weet wat je echt wilt en er weer voor gaat.

Het slechte nieuws is dat er bij je vorige poging absoluut geen sprake was van break-even na 8 maanden. Je kon nog lang niet alle kosten, waaronder jouw inkomen, dekken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.