Ga naar inhoud
Geplaatst:

Be2007

Ik ben bezig met het organiseren van een evenement. Over de belastingaangifte is me het één en ander niet geheel duidelijk. Onder welke belastingtarief (BTW) valt de organisatie van een evenement? Er zullen opbrengsten zijn van de entreekaartjes, van eten en drinken (non-alcoholisch) en van merchandise. Moeten die apart aangegeven worden?

Featured Replies

Geplaatst:

renep

Het kan van allerlei details afhangen, zoals of het eten en drinken onlosmakelijk onderdeel is van het geheel, of het wordt uitgeschonken voor consumptie ter plaatse etc. De Elsevier BTW Almanak wijdt vele pagina's aan de regels en jurisprudentie rond deze vraag.

 

Leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.