• 0

Wall Street ziet voorzichtige terugkeer tech-IPO's

 

 

Bijgaand een hoopgevend artikeltje.

 

De eerste zwaluw .... Ik weet het, die brengt nog geen zomer, maar ALS de IPO markt in Amerika aantrekt, komt ook de verture capital markt weer in beweging. Overigens werd er vorig jaar ook een zwaluw gesignaleerd en die bracht (nog) niet de verwachtte zomer.

 

Ik weet niet of ik wel zo happie zou zijn met een nieuwe IPO boom. Het heeft veel schade teweeggebracht. Maar de dorre tijden van tegenwoordig zijn ook niet leuk :'(

 

groeten,

Nils


Wall Street ziet voorzichtige terugkeer tech-IPO's

 

Door: Louis Hoeks (www.emerce.nl)

 

Vrijdag, 03 Januari 2003

 

De IPO-markt voor tech- en telecombedrijven lijkt in 2003 aan te trekken. Waar het hele vorige jaar een handvol van deze bedrijven naar de beurs ging, staan er alleen al voor deze maand vijf IPO's gepland. Analisten hopen dat dit een voorbode is van een reeks grotere beursgangen. lees verder .....

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mijn ervaring uit de praktijk bevestigt dit wel een beetje. Ik merkt dat er weer meer advertenties beschikbaar zijn voor mijn (engelstalige) websites en dat de advertentie bedrijven ook weer positief zijn over hun toekomst en hun verwachte winst. Ik kreeg gisteren bijvoorbeeld een nieuwe aanbieding om samen te werken met een bedrijf dat het had over 12% omzet stijging over de afgelopen 3 maanden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 87 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.