• 0

Lunch verstrekken

Ik heb even gezocht maar kon niet direct iets vinden over het volgende onderwerp:

 

Ons personeel kan tegen een vergoeding gebruik maken van een lunch. Er worden boodschappen gehaald bij de supermarkt en men maakt hier gebruik van (boterhammen e.d.). Meestal wordt dit genuttigd in onze (kleine) kantine.

 

Nu betaalt men 17,50 per maand hiervoor. Nu zag ik pas dat de belastingdienst een verstrekte lunch aanmerkt als loon, voor € 2 per lunch. Ik houd nu dus te weinig in bij het personeel.

 

Zijn er nog truken / ideeen om hier onder uit te komen? Stel dat ik zeg dat men altijd achter de computer de lunch op eet?

 

Wij leggen al aardig wat bij voor deze lunches, als we ook nog eindheffing moeten betalen wordt het helemaal duur!

 

Bedankt voor de reactie alvast.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Ik sprak laatst iemand met het zelfde probleem. Wanneer je de lunch nuttigt onder het motto 'vergadering of overleg' dan mag het waarschijnlijk wel.... Zij hebben dus niet 1 keer in de week een gezamelijke lunch maar 1 keer in de week een lunchoverleg.

Ik weet niet of dit ook werkt wanneer je het elke dag doet. Misschien dat iemand anders hier daar meer over weet.

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 234 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.