heru Geplaatst: 1 maart 2007 heru 14 0 Geplaatst: 1 maart 2007 Er zijn tegenwoordig meerdere zeer uitgebreide opensource ERP systemen met complete boekhoudmodules, denk bijv. aan compiere. Wat ik mij afvraag is of deze systemen ook gebruikt kunnen worden voor het voeren van nederlandse administraties. Naar ik vermoed zijn deze veelal gebaseerd op amerikaanse adminstraties en regels en ik kan niet inschatten waar de verschillen. Heeft iemand hier ervaring mee / kijk op? ben zeer benieuwd Link naar reactie
0 Sherlock Holmes Geplaatst: 1 maart 2007 Sherlock Holmes 32 1 Geplaatst: 1 maart 2007 Even zoeken op de term "boekhoudpakketten" had je al snel deze draad opgeleverd. En ook hier een overzicht van boekhoudpakketten Soecces Zoeken ? Maak gebruik van de uitgebreide zoekfunctie Voorlichting over het forumgebruik. Link naar reactie
0 smart4u Geplaatst: 1 maart 2007 smart4u 436 11 Geplaatst: 1 maart 2007 Een klant van mij gebruikt Compiere. Een systeem dat veel weg heeft van SAP (inclusief koppeling met webshop). Je moet wel verstand hebben van programmeren, anders wordt het met dit pakket niets. Het systeem is gebaseerd op de Amerikaanse wetgeving, maar heeft ook goedkeuring verkregen van de Belastingdienst in Rotterdam. http://www.smart-visie.nl : Voor een heldere kijk op uw praktijk. Link naar reactie
heru
heru
Er zijn tegenwoordig meerdere zeer uitgebreide opensource ERP systemen met complete boekhoudmodules, denk bijv. aan compiere.
Wat ik mij afvraag is of deze systemen ook gebruikt kunnen worden voor het voeren van nederlandse administraties.
Naar ik vermoed zijn deze veelal gebaseerd op amerikaanse adminstraties en regels en ik kan niet inschatten waar de verschillen.
Heeft iemand hier ervaring mee / kijk op?
ben zeer benieuwd
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag