Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ronald Kleverlaan
AMSTERDAM - Nederlandse jongeren zijn erg pessimistisch over de economie. Het komende jaar zijn ze van plan fors te rem te zetten op hun uitgaven, waardoor de economie in ons land een nieuwe knauw krijgt.
Dat blijkt uit een studie van het bureau Young Works, dat zich heeft gespecialiseerd in jongerenmarketing. Volgens het bureau zal vooral de horeca hier last van krijgen. Mede onder invloed van de hogere prijzen gaan jongeren minder vaak uit en kiezen eerder voor een avondje thuis met vrienden.
Ook in de detailhandel zal het veranderende gedrag van jongeren te merken zijn. Niet alleen geven ze aan dat hun ouders in goedkopere winkels gaan inkopen, zelf zullen ze vaker voor goedkopere kleding kiezen en beter op aanbiedingen gaan letten.
Zie: http://www.zibb.nl/ondernemen/ondernemen_nieuwsbericht.asp?artnr=548702
Klopt dit met jullie bevindingen? Mikky, is het rustiger in de kroeg en wordt er minder gedronken?
Ronald
Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.