• 0

Free marketing on Internet

Uh... Ik ben met een website bezig waarmee je gratis kan adverteren! :D

 

Je werkt zo: Jij klikt zelf op de banners van andere sites, en bezoekt die dan even. Je krijgt dan punten en daarmee kun je reclame maken voor je eigen site. Je kan zelfs emails sturen naar andere leden (met reclame erin :D)

 

Goed idee is dat he? :P

Gratis en voor niks!

 

En nog iets: Het worden geen "hits". maar "bezoekers". Het is niet zo dat mensen de window van jou openen en dan gelijk kunnen sluiten. ;) De site moet daadwerkelijk bezocht worden. :)

 

PS: Als je deze site net zo goed vind als ik, dan mag je me een "reus" geven bij me karma. (Geen kneus, want ik heb er al veel moeite voor gedaan om 2 reusjes te krijgen ;))

Deze signature is gehuurd door www.impulsant.nl om deze jonge initiatiefrijke ondernemer te ondersteunen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dus hoe meer je bezoekt hoe hoger jouw eigen website op de bannerpagina komt? Lijkt me erg fraudegevoelig. Hoe check je of iemand echt op een site is geweest? En ik zou al helemaal geen reclame-emails van andere deelnemers willen...

 

Kan een leuk concept worden, maar het is nog niet echt super uitgewerkt naar mijn mening :)

Link naar reactie
  • 0

Ik sluit me bij zrksi aan... focus op die disco-site! Daar zit een goed idee achter en is ook naar mijn idee behoefte aan...

 

Val de bezoekers niet teveel last met reclame. Zeker bij zo'n site is objectiviteit heel belangrijk!! Zodra de bezoekers het idee krijgen dat je gesponserd wordt door een discotheek is het hele idee zoek...

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0

:) ok ik blijf me wel focussen op de disco site, hoor ;)

 

Deze site is een tussendoortje ;)

 

- Rex

 

PS: Het idee achter de reclame site is ook wel goed uitgewerkt hoor ;) Alleen ik vind het rot om het hier allemaal te vertellen, ik vertel alles liever in real life. ;) Dus heb ik het hier kort gehouden :P

 

Quote:

Hoe check je of iemand echt op een site is geweest?

-> Ach mensen moeten 30 sec. de window open hebben willen ze de punten krijgen. :P Het is niet water proof, maar toch... :)

En ik zou al helemaal geen reclame-emails van andere deelnemers willen...

-> Die reclame emails krijg je in een postvakje van de site zelf... Dus je krijgt ze niet bijv. op blabla@higherlevel.nl ... En als je ze niet leest worden ze vanzelf gedeleted...

Deze signature is gehuurd door www.impulsant.nl om deze jonge initiatiefrijke ondernemer te ondersteunen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 163 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.