Ze had het over klantencontacten. Dus als je op pad gaat naar klanten toe, of nieuwe klanten wil inlijven gaf ze als tip mee dat je die klanten moet voorverwarmen. Voor jouw bezoek moeten ze dus notie hebben dat je bestaat.
Maar dat lijkt me nu delicaat. Welke middelen zou je kunnen hanteren ?
(1) Want mails sturen met verwijzing naar een site lijkt tricky omdat dit gevoelig ligt en men snel dit kan bestempelen als spam.
(2) Bellen lijkt te intensief omdat je te weinig ja's zou kunnen oogsten.
(3) Snailmail lijkt dan weer té duur, want dat zien we enkel als optie naar bestaande klanten toe.
Maar het idee om "klanten voor te verwarmen" prikkelde wel.
Zien jullie alternatieven ?
Of kunnen jullie me overtuigen dat ik in voorgaande hét toch iets anders moet bekijken ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hupe
hupe
Hallo mensen,
Op tv had ik een manager aan het woord gehoord.
Ze had het over klantencontacten. Dus als je op pad gaat naar klanten toe, of nieuwe klanten wil inlijven gaf ze als tip mee dat je die klanten moet voorverwarmen. Voor jouw bezoek moeten ze dus notie hebben dat je bestaat.
Maar dat lijkt me nu delicaat. Welke middelen zou je kunnen hanteren ?
(1) Want mails sturen met verwijzing naar een site lijkt tricky omdat dit gevoelig ligt en men snel dit kan bestempelen als spam.
(2) Bellen lijkt te intensief omdat je te weinig ja's zou kunnen oogsten.
(3) Snailmail lijkt dan weer té duur, want dat zien we enkel als optie naar bestaande klanten toe.
Maar het idee om "klanten voor te verwarmen" prikkelde wel.
Zien jullie alternatieven ?
Of kunnen jullie me overtuigen dat ik in voorgaande hét toch iets anders moet bekijken ?
Thx,
hupe.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11922-klantencontact/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag