Ik heb een simpele vraag mbt het aantal uren dat je minimaal in je onderneming moet stoppen voor de belastingdienst (1225 uren).
Op dit moment volg ik een minor innovatief ondrnemen (een studie van 6 maanden op een hogeschool) met een uren bezetting van 840 uur (30 studiepunten * 28 uur).
Kan ik deze uren meetellen in de uren die ik aan mijn onderneming besteed?
Zelf denk ik van wel, de studie is immers 100% gericht op ondernemen, wat is jullie mening?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RemBem
RemBem
Beste ondernemer vrienden,
Ik heb een simpele vraag mbt het aantal uren dat je minimaal in je onderneming moet stoppen voor de belastingdienst (1225 uren).
Op dit moment volg ik een minor innovatief ondrnemen (een studie van 6 maanden op een hogeschool) met een uren bezetting van 840 uur (30 studiepunten * 28 uur).
Kan ik deze uren meetellen in de uren die ik aan mijn onderneming besteed?
Zelf denk ik van wel, de studie is immers 100% gericht op ondernemen, wat is jullie mening?
Alvast bedankt voor de reacties.
Remco
kijk op www.we-DE.nl voor onze website
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12027-studie-uren-voor-onderneming/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag