• 0

B.V in de Problemen

Hallo, ik ben hier nieuw

 

Ik heb een besloten venootschap, een B.V

 

Er zijn veel fouten gemaakt in de onderneming, door een secatresse / en de boekhouder.

Het betreft voornamelijk de boekhouding ervan

 

Ik ben hellemaal zelfs niet administratief aangelegt, maar mijn vrouw kwam erachter naar alles te controleren.

 

Nou ben ik bang voor de toekomst mijn huis mijn panden enzovoort

 

Mijn vrouw zij al tegen mij ermee lanzaam te stoppen en verder te gaan op haar naam en, alles te verdelen over verschilende B.V,S Een holding er bove te plaatsen, en de panden in een aparte bv te doen. en de aktiviteien. in een werk B.V

 

Ik ben hier niet zo weg van als ik persoonlijk wegens wanbeleid bijvoorbeeld.. dan kunnen ze toch nog aan het van mijn vrouw komen toch !!!

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

 

Ik zou adviseren om z.s.m. een adviseur in de arm te nemen die u hiermee kan helpen. Ik ken nog een goede en deze kunnen er ook voor zorgen dat uw hele boekhouding weer op orde komt inclusief alle bedrijfproblematiek boven water halen.

 

als u geinteresseerd bent kunt u mij mailen en zal ik u de naam van de adviseur doorgeven.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Daar is mijn vrouw al mee bezig, 2007 is in orde / met een ander Kantoor.

 

En de boukhouding van 2001 tot 2007. is al gedaan door die boekhouder. Deponeringen waren ook veel te laat vind ik. (Dus zo dat ik dit zie als ik controlle krijg, hang ik toch. !!!

 

Ik zal het in gedachte houden. maar julie zitten heellemaal aan de andere kant van het land.

Link naar reactie
  • 0

De adviseur die ik bedoel zit in Rotterdam maar heeft klussen in het hele land en hij gaat altijd naar de klant toe, dus hoef je zelf niet naar hem toe. Ik zit zelf inderdaad in Spakenburg, maar ik bedoelde eigenlijk de adviseur voor jullie omdat er schijnbaar nog meer problemen zijn dan alleen de boekhouding.

 

Groeten,

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.