• 0

hoe kom je in de Google-index?

Hallo mede-ondernemers,

 

Sinds 1,5 maand is mijn website online. Ik heb mij aangemeld voor Google AdWords waardoor de site in ieder geval op de eerste pagina van Google wordt vermeld. Maar ik wil mijn site ook graag in de lijst met zoekresultaten hebben. Maar helaas lukt dit mij niet!

 

Op basis van wat research heb ik de site aangepast. Ik heb bepaalde termen extra veel gebruikt, termen in bold, meta tags ingevoegd en m'n site op zoveel mogelijk site's aangemeld. Maar niets lijkt te helpen....

 

Hebben jullie nog tips?

 

Groeten,

 

Susanne

 

[edit mod] titel aangepast [/edit]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Oke, ik heb hem verwijderd om misverstanden te voorkomen. Maar ik ben benieuwd of een architecture site www.danielgrunberg.nl te googlen is als deze via een willekeurig forum wordt doorgegeven aan google. Resultaten laat ik dan zo snel mogelijk weten en teven de termeinduur hiervan. Ik ben benieuwd.

 

Vriendelijke groet

Link naar reactie
  • 0

Maar ik ben benieuwd of een architecture site www.danielgrunberg.nl te googlen is als deze via een willekeurig forum wordt doorgegeven aan google.

 

danielgrunberg.nl binnenkort beschikbaar

 

architecture in progress and site under construction

 

Als je nou eerst de site eens afmaakt, en daarna probeert hem te promoten? ::)

 

Dat rode kruis met als titel "Wintergarden project" is ook niet spannend.

Link naar reactie
  • 0

Er is al veel geschreven over hoe je in de Google index komt. Verdiep je inderdaad in de werking van een zoekmachine. De Googlebot is uiteraard de belangrijkste en hier is veel over te vinden op internet.

 

Belangrijkste naar mijn mening zijn inderdaad links van buitenaf. Meld je website aan op alle mogelijke startpagina's die voor jou relevant zijn. Ik durf te wedden dat je binnen 3 weken in de Google index staat.

 

Tot die tijd kun je een Google Adwords campagne overwegen. Dan verschijn je in ieder geval bij de gesponsorde koppelingen in het rechterdeel van de Google website.

 

Suc6,

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.