Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
Grolsch stimuleert innovatie !
Bierbrouwer Grolsch heeft op vrijdag 17 januari 2003 de wedstrijd 'Café Cadeau' gelanceerd.
Met de wedstrijd ‘Café Cadeau’ wil bierbrouwer Grolsch de bedrijfstak horeca stimuleren om nieuwe, innovatieve horecaconcepten te bedenken. Grolsch hoopt en denkt dat dit initiatief ertoe leidt dat uitgaan in Nederland nog leuker en verrassender wordt. Deelname aan de wedstrijd ‘Een Café Cadeau’ is onder meer aantrekkelijk vanwege de hoge prijzen die eraan verbonden zijn. De brouwer verwacht veel belangstelling vanuit de horeca.
De winnaar van de wedstrijd krijgt de beschikking over een startkapitaal van € 150.000,- en nog meer. De deelnemer die tweede wordt, krijgt onder meer een marketingbudget van € 7.500,- tot zijn of haar beschikking. En voor de beste schoolverlater ligt er een extra prijs van € 1.000,- in het verschiet.
De prijzen zijn groot en de eisen zijn pittig. Het blijft ook niet bij deelnemen alleen. De winnende concepten zullen daadwerkelijk in praktijk moeten worden gebracht. Dat is één van de unieke aspecten die deze nieuwe wedstrijd kenmerkt.
De wedstrijd Een Café Cadeau moet uitgroeien tot een jaarlijks terugkerend gebeuren. Het initiatief kent een brede opzet. Schoolverlaters, starters, medewerkers en horecaondernemers kunnen meedoen. Ze worden allen uitgenodigd hun droomconcept te verwezenlijken.
Meer informatie en inschrijven >>>
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !