Ik ben inmiddels bezig met mijn compagnon om een nieuw bedrijf in de 'nieuwe media' op te zetten, eentje overkoepelend voor de deelbedrijven.
Dit bedrijf zal concept realisatie, project management en evenementen gaan verzorgen.
Wij willen ons met ons bedrijf op de kaart te zetten doordat wij blijven hangen in de minds van de mensen waar wij conversaties mee aangaan dit door middel van onze kleding. Uiteraard doen wij ook wat wij zeggen en leveren top kwaliteit.
We willen zijn als de paarse koe in de wei (misschien kent men het verhaal). Snelle google actie:
Enkel paarse koeien vallen op in de wei
07-MAY-07
Wie zijn product aan de man wil brengen heeft een paarse koe nodig. Een product dat opvalt in de massa producten en diensten die al op de markt worden aangeboden. Een product dat zo opmerkelijk is dat het zichzelf verkoopt. Dat is de boodschap die de Amerikaanse marketinggoeroe Seth Godin meegeeft in zijn boekje 'Purple cow' en waarin hij zijn boodschap nog eens goed samenvat: er is een marketingrevolutie gaande. De consument heeft noch de tijd, noch de belangstelling voor uw boodschap omdat hij alles al heeft en niet meer luistert naar de kakofonie van boodschappen die hem dagelijks overspoelt. Wie niet opvalt is een zwart-witte koe tussen zwart-witte koeien. Godin raadt bedrijven aan om het marketingbudget te schrappen en het geld over te hevelen naar de ontwerpafdeling om daar een opmerkelijk product te ontwerpen. Hij verwijst in dat verband naar het Japanse begrip 'otaku', dat een interesse van de consument beschrijft die aan obsessie grenst. Een product waar ze van gaan niezen, waardoor ze het virus verspreiden. Voorbeelden zijn de iPod en Google. Nog volgens Godin hebben vele bedrijven angst om anders te zijn, eerder dan ze een gebrek aan goede ideeën hebben. En dus ontwerpen de meeste bedrijven saaie, veilige producten die redelijk verkopen na een peperdure campagne.
Bron: Sprout
Wij hebben het een en ander al uitgedokterd waar ik nog even een photoshop van ga maken. Het zal serieus, zakelijk zijn maar niet saai en wel opvallend in de massa van pak hier pak daar.
Ik vraag mij af hoe jullie hier tegenaan kijken.
Doen jullie het ook ? Hoe doen jullie het? Mogelijk nog dingen waar van je zegt doe het volgende zeker niet of let daar op.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
KovaK
KovaK
Ik ben inmiddels bezig met mijn compagnon om een nieuw bedrijf in de 'nieuwe media' op te zetten, eentje overkoepelend voor de deelbedrijven.
Dit bedrijf zal concept realisatie, project management en evenementen gaan verzorgen.
Wij willen ons met ons bedrijf op de kaart te zetten doordat wij blijven hangen in de minds van de mensen waar wij conversaties mee aangaan dit door middel van onze kleding. Uiteraard doen wij ook wat wij zeggen en leveren top kwaliteit.
We willen zijn als de paarse koe in de wei (misschien kent men het verhaal). Snelle google actie:
Wij hebben het een en ander al uitgedokterd waar ik nog even een photoshop van ga maken. Het zal serieus, zakelijk zijn maar niet saai en wel opvallend in de massa van pak hier pak daar.
Ik vraag mij af hoe jullie hier tegenaan kijken.
Doen jullie het ook ? Hoe doen jullie het? Mogelijk nog dingen waar van je zegt doe het volgende zeker niet of let daar op.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12289-onderscheidopvallen-dmv-kleding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag