• 0

hoe laat ik kleding ontwerpen?

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 1

Om te beginnen heb ik jouw vraag even verplaatst naat het onderdeel onderneminsplannen.

 

Het lijkt mij namelijk verstandig om eens te beginnen met een ondernemingsplan, dat helpt je het antwoord te vinden op enkele belangrijke vragen die je moet beantwoorden voordat je weet of het wel rendabel is te beginnen met jouw kledinglijn.

 

Persoonlijk denk ik dat het al een stuk lastger is doordat je een ontwerper nodig hebt om te kunnen tekenen wat jij graag gefrabriceerd wilt zien, maar niets is onmogelijk.

Neem eens contact op met de Bond van Kleermakers. Deze bond heeft een groot aantal leden die zich bezig houden met kledingontwerp in opdracht (vaak maatwerk voor één persoon), misschien dat je onder de leden van deze bond iemand kunt vinden die jou verder kan helpen.

 

Los van dat verhaal moet je ook uitzieken of er voor jouw kleding wel belangstelling is, ik denk dat je dan eerst een aantal modellen moet hebben die je mensen kunt showen, en dan kijken of mensen het willen kopen en tegen welke prijs.

 

Voor productie kun je aan voormalig oostbloklanden of aan azie denken. In Nederland zal het al snel te duur zijn tenzij je in een exclusieve markt kunt opereren.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 173 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.