• 0

Ervaringen Adobe Contribute CS?

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 1

Als je een beetje kennis hebt van HTML, zou ik gewoon direct in de HTML code (kleine) veranderingen doen. Ik heb geen ervaring met contribute, maar ik kan me voorstellen dat het veel problemen op zal leveren. Zeker wanneer de website niet in (bijvoorbeeld) dreamweaver is gemaakt. Wellicht iemand anders wel ervaring?

 

Als je kiest voor een open source CMS (bijvoorbeeld Joomla), is het wel een flinke klus om je website hierop te (laten) aanpassen. Doorgaans is het low-budget er dan snel af... Hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat je onder low-budget verstaat ;)

Link naar reactie
  • 0

Tjah, ik heb contribute op mn pc staan. Het zat nu eenmaal in het pakket dat ik heb aangeschaft. Echter, gebruik ik het niet.

 

Ik heb hem zojuist voor het eerste geopend en even een connectie geprobeerd. Het is inderdaad een soort CMS. Je pagina wordt ingeladen, deze kan je wijzigen en dan weer uploaden. Niet echt iets speciaals.

 

Ik weet niet waar je het precies voor wilt gebruiken en wat je kennis is van HTML, maar ik denk dat het in de meeste gevallen niet nodig is om dit programma aan te schaffen/te gebruiken.

Link naar reactie
  • 0

 

Ik weet niet waar je het precies voor wilt gebruiken en wat je kennis is van HTML, maar ik denk dat het in de meeste gevallen niet nodig is om dit programma aan te schaffen/te gebruiken.

 

We laten een (2e) website maken - een beetje low budget. Het is een redelijk eenvoudige website (motorreizen naar een bepaald land). Voorstel is dus nu om Adobe Contribute te gebruiken om de site inhoudelijk te kunnen aanpassen.

Je leest heel veel over Mambo, Joomla enz. - maar ik heb nog nooit iets over Contribute gelezen. Niet dat dat iets zegt ;D

 

Het is wel geen web-based CMS - maar ja, dat is ook niet nodig.

Link naar reactie
  • 0