freespirited Geplaatst: 14 juli 2007 freespirited 3 0 Geplaatst: 14 juli 2007 Hallo Allemaal, Ik ben een startende ondernemer die net een webshop heeft opgezet. Ik zoek (in amsterdam) namelijk een boekhouder of administratie kantoor die mij ondersteunt in belastingen, administratie etc.... Kan iemand mij een goede doch betaalbare boekhouder/administratie kantoor adviseren ?? Ik hoor graag van jullie... ;) Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 14 juli 2007 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 14 juli 2007 Bel eens rond naar wat mensen en maak een afspraak voor een kennismaking. Dat is de beste manier om te weten of iemands aanpak bij je past, is mijn ervaring. Link naar reactie
0 R. Pater Geplaatst: 14 juli 2007 R. Pater 35 0 Geplaatst: 14 juli 2007 Zal kleinschalig zijn voorlopig..online anders een oplossing? http://www.reeleezee.nl/netherlands/nl/prod_administratie_business.aspx Link naar reactie
0 Decib Geplaatst: 20 juli 2007 Decib 1 0 Geplaatst: 20 juli 2007 Kijk eens op www.deflip.nl we zitten wel in Haarlem, maar dat is maar 8 km verder weg.... (grens Haarlem,amsterdam) Deflip [dat is dus niet de bedoeling, jezelf promoten - mod] Link naar reactie
0 smart4u Geplaatst: 24 juli 2007 smart4u 436 11 Geplaatst: 24 juli 2007 De betaalbaarheid van een administratiekantoor of accountantskantoor is vaak afhankelijk van de mate van samenwerking. Wanneer je alles gaat uitbesteden (voeren administratie en verzorgen aangiften) dan zal dat meer tijd kosten (uren maal tarief), dan wanneer je de administratie geheel of gedeeltelijk zelf voert. De aangiften verzorgen zou ik altijd uitbesteden en die kosten zijn dan ook te overzien. Succes met zoeken! http://www.smart-visie.nl : Voor een heldere kijk op uw praktijk. Link naar reactie
-1 ryan.cheung Geplaatst: 24 augustus 2012 ryan.cheung 1 1 Geplaatst: 24 augustus 2012 Hoi, Modedit: Zelfpromotie weggehaald, wordt hier niet op prijsgesteld, zie huisregels (en post is gedateerd !) Ryan Hallo Allemaal, Ik ben een startende ondernemer die net een webshop heeft opgezet. Ik zoek (in amsterdam) namelijk een boekhouder of administratie kantoor die mij ondersteunt in belastingen, administratie etc.... Kan iemand mij een goede doch betaalbare boekhouder/administratie kantoor adviseren ?? Ik hoor graag van jullie... ;) Link naar reactie
freespirited
freespirited
Hallo Allemaal,
Ik ben een startende ondernemer die net een webshop heeft opgezet.
Ik zoek (in amsterdam) namelijk een boekhouder of administratie kantoor die mij ondersteunt in belastingen, administratie etc....
Kan iemand mij een goede doch betaalbare boekhouder/administratie kantoor adviseren ??
Ik hoor graag van jullie...
;)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag