Welk e-mail programma gebruik je?

Aanbevolen berichten

Tot voor kort gebruikte ik altijd Outlook Express. Nu zit ik een beetje te kijken naar de mogelijkheden van Outlook, het grotere broertje! De agenda, adressen, notitiefunctie, enz. spreken me wel aan, maar zijn ze echt bruikbaar?

 

Wat gebruiken jullie?

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

De functies van Outlook hebben wij in onze eigen Access Database zitten. Synchroniseren tussen Outlook en Access is niet zo'n feest, dus Outlook express voldoet. Het was het eerste pakket dat meerdere mailboxes aankon en met HTML berichten werkte. Vandaar.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Moet ik me nu aangesproken voelen (spamfilter??) haha.. ;D

 

Een keer vergeten de update van mn virusscanner te gebruiken en meteen een Paard in mn comp.... :'( ..

 

nu voorlopig alleen webbased, en binnenkort over op Imac.. weet eigenlijk niet welk e-mail programma daarop draait.. (outlook?!)

 

Link naar reactie
Moet ik me nu aangesproken voelen (spamfilter??) haha..

 

Nee hoor, maar zelf krijg ik er een stuk of 90 per dag. Zelfs op mijn HL account. Daar wordt ik redelijk simpel van. Spampal werkt wel, maar daarmee verdwijnen mijn eigen nieuwesbrieven in de prullebak. Niet zo fijn.

 

Een keer vergeten de update van mn virusscanner te gebruiken en meteen een Paard in mn comp.... ..

 

Ik gebruik winproxy van Isotis. Dat haalt iedere ochtend voor 8 uur de nieuwste virus patterns van het net. Geheel automatique en centraal op de server, zodat alle PC beveiligd zijn. Heeft tot nu toe alle aanvallen overleefd.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
(nu nog een goed spamfilter)

Ik gebruik sinds kort POPFile (te vinden op http://opfile.sourceforge.net. Werkt helaas alleen met POP e-mail (dus voor een Exchange Server ofzo doet het het niet). Je maakt een (of meerdere buckets) en na 1 dagje intrainen (voor elk mailtje even aangeven in welke categorie het valt) doet het het prima. Ik heb vier of vijf categoriën (personal, business, administration, spam, development) en ik hoef nooit meer m'n spam te lezen.

 

Installatie is overigens vrij simpel

Link naar reactie

ik heb een gigantisch mailarchief van cueball wat ik ten alle tijde online en thuis wil kunnen inzien, daarom gebruik ik imap ipv pop3. dit ondersteunt namelijk meerdere mappen op de server ipv enkel een inbox zoals pop doet.

 

heb echt tijden gezoht naar een goede client en er van de week eindelijk een gevonden: becky2. klinkt exotisch, maar het is echt de meest geniale client die ik ken, en natuurlijk ook voor pop.

 

wat is trouwens outlook express lite? nooit van gehoord namelijk... ik moet daarbij zeggen dat ik deze poll bijzonder kortzichtig vind, 3x outlook of anders... :)

 

je hebt namelijk ook nog

 

- the bat

- eudora

- pine

- becky ;)

- mutt

- pegasus

- m2

- mozilla

- etc...

 

het is echt niet outlook in mail land, vooral eudora is erg groot!

Link naar reactie

Ik weet dat er nog meer zijn, maar ik heb zowel outlook als outlook express op de computer staan. Ik gebruikte altijd die laatste en vroeg me gewoon af of het niet verstandig zou zijn om alles via express te doen i.v.m. de agenda, adressen, taken, notities, enz. Lijkt me wel handig, maar zoals ik al zei... geen ervaring mee...

 

Vooralsnog gaat de keuze tussen Outlook en Outlook Express, tenzei jullie me kunnen overtuigen van een beter alternatief!

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

het is een kwestie van proberen... ik kan wel gaan beargumenteren waarom ze beiden niet goed zijn maar dat heeft geen nut. heb zelf trouwens tot vorige week altijd express gebruikt.

 

je moet gewoon aandurven om objectief clients te gaan testen, ik heb er de afgelopen maanden echt bergen getest. ik had heel duidelijk voor mezelf wat het moest doen en hoe (en vooral wat niet).

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 165 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.