Ik wil een internetbedrijf opstarten en om dit te kunnen starten moet ik een software laten ontwikkelen. Om een "soortgelijk" voorbeeld te geven: de software kan je vergelijken met de photobook software van o.a. de Hema, albumprinter.nl etc. Inmiddels heb ik al een functioneel ontwerp gemaakt.
Aangezien mijn starterskapitaal niet erg groot is, wil ik mijn idee graag koppelen aan een bestaande "soortgelijke" aanbieder. Misschien als een soort dochteronderneming te opereren en dat het bedrijf waar ik mee samen wil werken de software levert?
Is dit een goed idee of moet ik gewoon doorzetten en het zelf opstarten?
Heeft iemand goede ervaring bij een bedrijf die software levert voor webwinkels?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MickyBee
MickyBee
Ik wil een internetbedrijf opstarten en om dit te kunnen starten moet ik een software laten ontwikkelen. Om een "soortgelijk" voorbeeld te geven: de software kan je vergelijken met de photobook software van o.a. de Hema, albumprinter.nl etc. Inmiddels heb ik al een functioneel ontwerp gemaakt.
Aangezien mijn starterskapitaal niet erg groot is, wil ik mijn idee graag koppelen aan een bestaande "soortgelijke" aanbieder. Misschien als een soort dochteronderneming te opereren en dat het bedrijf waar ik mee samen wil werken de software levert?
Is dit een goed idee of moet ik gewoon doorzetten en het zelf opstarten?
Heeft iemand goede ervaring bij een bedrijf die software levert voor webwinkels?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13003-partner-worden-met-een-bestaand-internetbedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag