Carrière switch.

Aanbevolen berichten

Ik ben 30 en zit met het gevoel dat ik niet weet hoe ik verder moet.

Ik heb een baan als Financieel manager maar blijf hangen in hetzelfde

patroon.

Ik heb het gevoel dat ik meer kan dan wat ik nu voorgeschoteld krijg.

Het is niet dat ik de branche waar ik nu in zit niet als prettig ervaar,

vind het financiële juist een uitdagen, lekker bezig met cijfertjes.

Denk alleen dat ik nu niet op mijn plek zit. Ik ben dus opzoek naar

antwoorden hoe jullie een carrière switch hebben gemaakt en

hoe jullie de juiste plek hebben gevonden.

 

Link naar reactie

 

Je denkt misschien dat het gras groener is bij ondernemers?

Ga daar niet van uit.

 

Een ondernemer is volgens mij continu op zoek naar de juiste plek, de vrijheid om het pad te bepalen naar de mogelijke juiste plek, is misschien wel wat je bedoelt, maar het maakt je pas gelukkig als je op iedere plek het juiste weet te vinden.;D

 

 

Perry

 

Link naar reactie

@SvandeWiel,

 

Ik ben ondernemer geworden nadat ik door omstandigheden zonder werk kwam te zitten. Eerlijk gezegd kreeg ik al jaren daarvoor het gevoel dat ik af zou stompen als ik dat bleef doen waar ik mee bezig was. Alles was voorspelbaar en bleef hetzelfde. Het werk was een sleur. :'(

 

Misschien is dit een moment om te overwegen voor jezelf te beginnen? Het ondernemerschap geeft je net dat beetje meer bij dat waar je goed in bent. Het is een manier om jezelf verder te ontwikkelen en nieuwe uitdagingen aan te gaan. Het steeds weer zoeken naar andere mogelijkheden, het steeds weer verleggen van je eigen grenzen... Dát is het, wat voor mij het ondernemen juist zo leuk en vooral uitdagend maakt.

Voor mijn gevoel is het dát wat je mist.

 

Veel succes gewenst in je loopbaan.

 

E

Link naar reactie

Een bekend verhaal. Stond enkele weken geleden ook een stuk over in FD Persoonlijk. Een soortement van vroege "zakelijke" midlife crisis werd het daar genoemd.

 

Herken het verhaal ook van een aantal klanten. Mijn advies: voor goede financieel managers zijn er genoeg kansen en opportunities als freelancer. Misschien moet je eens overwegen dat een paar jaar te doen en dan met die ervaring op zak eventueel in vaste dienst weer verder te gaan. Of als ondernemer te groeien.

Kees de Kruiff

In Memoriam

Link naar reactie

Tja,....ook voor mij een bekend vraagstuk. Alleen rees bij mij de vraag rond mijn 35ste.

 

Overigens heeft het wel 5 jaar geduurd, voordat ik de stap naar het ondernemersschap heb gemaakt. Pas toen kon ik een goed antwoord geven op de vraag:"Wat wil ik nu eigenlijk?".

 

In de situatie waarin ik nu zit voel ik me prettig en op de juiste plek. Het kan echter best zo zijn dat ik over een paar jaar weer met dezelfde vragen zit, maar dat zien we dan wel weer.

www.up2dateprojecten.nl | www.kenteken-daten.nl | SMS voting manager

 

Volg ons op Twitter: http://twitter.com/u2dp

 

Volvo 1800S: http://volvo1800s.up2dateprojecten.nl/

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 240 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.